Scroll van mijn muis.

Status
Niet open voor verdere reacties.

xrgman

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2011
Hi guys.

ik zat vandaag wat te gamen en toen ik me game opstarte en met scrollen van wapen wouw verwisselen was het enige dat er gebeurde was dat het geluid harder en zachter ging ik sloot mijn game af en begon wat aan een van mijn maps te werken waarbij ik er weer achter kwam dat scroll niet werkte maar alleen het volume aanpast, dit is heel irritant ik hoop dat iemand een oplossing heeft ik heb : http://trust.com/products/product.aspx?artnr=15220
p.s. ik heb al de drivers van deze site gedownload!
thx

Probeer je muis eens aan te sluiten op een andere computer, als hij daar hetzelfde probleem vertoont zit het in je muis en zal er iets defect zijn. Als hij het daar niet doet moet je verder gaan kijken naar instellingen of software!

Topic verplaatst van Hardware/overig----> toetsenbord/muis.

Succes met je vraag.

Probeer je muis eens aan te sluiten op een andere computer, als hij daar hetzelfde probleem vertoont zit het in je muis en zal er iets defect zijn. Als hij het daar niet doet moet je verder gaan kijken naar instellingen of software!

ik heb hem op een andere pc aangeslote en daar vertoond hij hetzelfde probleem, maar de scroll is niet kapot want als ik scroll gebeurd er wel wat: het geluid gaat harder!

Ik denk dat je het hokje van de luidspreker open hebt staan (als je eenmaal op luidspreker drukt dan krijg je een volume regeling) ik denk dat je die open hebt staan, want dan wanneer je scrollt gaat het geluid inderdaad harder of zachter ;)

denk het niet want ik heb mijn pc al 3x opnieuw opgestart.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als die dat bij een andere computer hetzelfde doet denk ik toch dat je een nieuwe muis moet aanschaffen, of de knoppen 1,2,3,4,5 etc. gebruiken om van wapen te wisselen ;)

lijkt me niet
de link die je hebt gegeven over het product
•Slimline keyboard with 19 multimedia buttons, volume control wheel and Vista function keys
waarschijnlijk heb je een button ingedrukt die je wheel scroll instelt voor volume control

Ik ga met een van de eerdere post mee.
Als je het mij vraagt is de muis aan het einde van zijn Latijn.
Met name omdat hij hetzelfde gedrag vertoont bij een andere PC.
Bij mij leveren games soms zoveel emotie op dat ik bijna elk jaar wel een nieuw toetsenbord en/of muis nodig heb ;D
Met de huidige crisis probeer dan ook het gamen tot een minimum te beperken.

:s hoe kan in gods naam een wheel scroll die de volume opeens veranderd kapot zijn
ik gebruik nu al bijna 10 jaar het zelfde toetsenbord zonder enkel probleem muis is om 2/3 jaar kapot
maar dit lijkt me tog eerder gewoon een verkeerde instelling of toetsenbord waarvan de toets vast zit ofzo

Simpel, hij vertoont op een andere PC dezelfde kuren...
Een muis is een invoer apparaat - klik links ik doe links, klik rechts ik doe rechts.
Meer doet zo'n ding niet.
Doet i raar, instellingen check'n werkt dat niet, is i stuk - vervangen dus.

Anders, toetsenbord.
Tik in Q en geeft weer een A.
Taal is waarschijnlijk het probleem.

Pak een DVD stop hem in een CD, werkt niet.
Taal is waarschijnlijk het probleem.

Pak de afstandsbediening van een Samsung TV en richt hem op je Sony, werkt niet.
Taal waarschijnlijk het probleem.

Nu dit, hij deed het altijd alleen nu ineens doet hij het niet meer.
Gaat bij bovenstaande niet op.

OK, vuil tussen de 2 toetsen sluit ik ook niet uit (!).

Kortom, kaduk (85~99%).
Niet modderen, vervangen.

Laatst bewerkt:
:s hoe kan in gods naam een wheel scroll die de volume opeens veranderd kapot zijn
ik gebruik nu al bijna 10 jaar het zelfde toetsenbord zonder enkel probleem muis is om 2/3 jaar kapot
maar dit lijkt me tog eerder gewoon een verkeerde instelling of toetsenbord waarvan de toets vast zit ofzo
er is nix mis met mijn toetsenbord omdat ik dat toetsenbord niet eens gebruik ik gebruik het dell toetsenbord(met draad) dat bij mijn pc zat en de scroll is niet kapot maar hij veranderd het volume zonder dat ik dat wil!

Kaput, Kapot, stuk, kaduk, broken, doet het niet meer?
Doet hetzelfde op andere PC's lijkt me een redelijk signaal...
Of zie ik iets over het hoofd?
@xrgman je heb gelijk, ik weet het zeker denk ik.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan