scrollbalk voor een bepaald deel van een site

Status
Niet open voor verdere reacties.

JPeetje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Berichten
2.540
Eey helpmij-ers
Ik wil op mijn site een vak van 480 pixels laten scrollen.
http://www.pc-info.tk
Dit vak zit in een tabel, en tussen twee rijen in.
En nu wil ik hier dus tekst tussen zetten, maar ik wil dit NIET doen met behulp van een iframe of PHP, want dat ondersteunt de server niet :)
Weet iemand een javascript of CSS of zo waarmee ik dit vak kan laten scrollen ?
 
Hoezo ondersteund je site geen iframe??????
 
Ik zou het antwoord niet wete maar ik vind het menu van je site wel mooi :thumb:
 
jawel, maar ik heb er een dhtml menu op zitten en die loopt achter de iframe langs als hij uitvouwt bij windows 2000 internet explorer 5
en dat is vrij irritant :D
 
uhmm, ik mis je balkjes boven en onder, de startknop zie ik wel
 
Geplaatst door Jappie-zland
Ik zou het antwoord niet wete maar ik vind het menu van je site wel mooi :thumb:
thanx :eek:
kan helaas niet alle eer nemen, ik heb het gemaakt
Sothink DHTML Menu 3.7 (niet legaal :D)
Geplaatst door caveman
uhmm, ik mis je balkjes boven en onder, de startknop zie ik wel
ja dat kan wel ja, daarom heb ik in een andere thread ook gevraagd of de site wel goed weergegeven werd en ook hierbij geldt dat sommige browsers (phoenix, mozilla) hem niet helemaal goed pakken, dus het menu dan ook wel niet :D (maar dat weet je, want je hebt er zelf ook op gereageerd ;))
 
Het werkte wel met Phoenix 0.5 (de zogenaamde Milestone), maar ik heb nu een Nightly. Leuke namen, maar ik weet niet 1,2,3 het probleem aangezien ik er redelijk wat filters extra op Phoenix heb gezet...wellicht komt het doordat plaatjes in een webpagina worden geweigerd als deze van andere servers komen, maar waarschijnlijk is het niet.
 
Je kan de tekst toch in een span/div/cel zetten met een vaste afmeting en de rest scrollen dmv een overflow:auto?


t.
 
wellicht komt het doordat plaatjes in een webpagina worden geweigerd als deze van andere servers komen
nope, allemaal zelfde server :)
kep alles ook al naar JPG gedaan, zodat het laden wat beter gaat, maar blijkbaar zijn er nog steeds wel wat foutjes :confused:

Geplaatst door teacher
Je kan de tekst toch in een span/div/cel zetten met een vaste afmeting en de rest scrollen dmv een overflow:auto?


t.
span/div/cel snap ik
overflow:auto = javascript neem ik aan en dat snap ik niet :eek::D
waar hoor je dat in te zetten ?
 
Geplaatst door teacher
en je gebruikt het ongeveer zo:
div style="width: 100px; height:40px; overflow-x:auto; overflow-y:auto;"

t. [/B]
ik neem aan dat het zo moet ? :
Code:
<div style="postion:relative;width:760px;height:480px;overflow-x:no;overflow-y:auto">
 
zit wat in:D
ik doe het morgen na schooltijd wel, want kep morgen informatica repetitie (moeilijk hoor :rolleyes: )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan