Scrollbarkleuren + CTRL/ALT knoppen doen het niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blue Wolf

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2002
Ik kan maar niet uitvinden hoe ik in kan stellen dat ik wel de kleuren van scrollbars op bepaalde webpagina's zie of hoe ik de CTRL/ALT knoppen kan gebruiken. Voordat ik de computer leeg heb gemaakt deed ie bijv. nog wel CTRL + ALT + E maar nu in eens niet meer. Ook voordat ik de computer leegmaakte zag ik nog de kleuren van scrollbars (bijv. op een bepaalde pagina zijn ze rood gemaakt) maar nu in eens niet meer! Ik gebruik Windows 98.

Omdat ik van alles afwilde en van Windows XP dus ook. Windows 98 is veel beter, vind ik. Maar goed. Windows staat op schijf C.

Geplaatst door Blue Wolf
Maar goed. Windows staat op schijf C.
Als je die hebt leeg gemaakt STOND Windows op schijf C.
Ga maar eens op deze site kijken.
Onder "Windows installatie" staat precies beschreven heo je Windows weer opnieuw op je computer krijgt.

Guus.

Ja maar.. Ik HEB Windows 98 weer geinstalleerd. Weet ik 100% zeker. Me moeder was er zelf bij.(Dat klonk heel kinderachtig maar goed):confused:

Dan moet je je vraag wat duidelijker maken. Je hebt hem geplaatst bij "Homepage maken". Wat is nu precies het probleem?

Guus.

Ik heb 'm niet geplaatst bij "Homepage Maken" maar bij "Diversen". Hij is dus verplaatst.

Oke, als ik bijvoorbeeld op een website van iemand ben, en die heeft de scrollbar(dat ding helemaal rechts met die pijltjes) bijvoorbeeld ROOD gekleurd. Het probleem is dus, dat ik de scrollbar op me broertje's computer WEL gekleurd zie, maar op m'n eigen computer NIET.

En het andere probleem, is dat ik geen copyright tekentjes meer kan invoegen. Bijvoorbeeld op jouw computer zul je waarschijnlijk als je Control + Alt en de letter "C" inhoudt een copyright tekentje te zien krijgen. Als ik dat op mijn computer doe, krijg ik niks te zien.

Dit deed de computer eerst allemaal wel. Duidelijk genoeg?

Zorg dat je toetsenbord zo staat ingesteld: Taal: Engels (Verenigde Staten) en Indeling: VS (Internationaal).
Haal ook alle updates voor Windows 98 op. Als je dat nog niet gedaan hebt, werk je met een verouderde Internet Explorer. Die kan scrollbarkleuren niet weergeven. (Ik weet nog WEL wat een scrollbar is, hoor.:))

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan