• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

scrollbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

HerrieM

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2004
Het is mij gelukt om een scrollbox tevoorschijn te toveren, maar nu wil ik de tweede scrollbox afhankelijk maken van de keuze uit de eerste.

Dus als er in de eerste gekozen is voor een land dat dan in de tweede de keuze is uit plaatsen uit DAT land, en niet alle mogelijkheden uit alle landen.

Weet iemand hoe dit moet

(Excel 97 engels)

kun je het voorbeeld even doorsturen?

Moet geen probleem zijn met een if-functie, maar voordat ik een heel verhaal ga typen wil ik het even zien.
Tx!

ik moet toegeven dat ik niets uit het geplaatste bestand kan halen. Ik krijg alleen tekst te zien, nergens de listboxen zelf. Ook niet bij het drukken op userform.

Nog even een extra vraag. Als ik een listbox maak kan ik deze sinds gisteren niet meer aanpassen. Als ik formControl gebruik mis ik de tabblad control, waar je o.a. de range kan invoeren. Hierdoor kan ik geen nuttige listboxes meer maken.

Laatst bewerkt:
Pech,

normaal moet dat lukken. De extentie misschien wijzigen naar . xls. Bij mij werkt het zonder problemen.

Stuur eens uw bestand door. Om veiligheid reden kunt u geen .xls doorsturen > wijzigen naar .rar

Je hebt gelijk extentie wijzigen helpt (dat ik daar zelf niet aan dacht:o )

hier kom ik al wat verder mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan