Scrollen in Access 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

roadrunner007

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2009
Heb mijn scrollen uitgeschakeld, dan loopt hij inderdaad niet meer vast, dus thanks.
Is alleen spijtig want zou graag hebben als je in het hoofdformulier terecht komt, dat je niet meet kan scrollen tussen de klanten. Je hebt je keuze reeds gemaakt in de opstart welke klant je wil. Bestaat er misschien nog een andere mogelijkheid om ervoor te zorgen dat je niet kan scrollen?

Klopt. net daarom... Even wat uitleg. In mijn 1e formulier vraag ik een klant te kiezen. Als de de klant gevonden hebt klik je hierop en dan opent een 2e scherm. Maar net in dat 2e scherm, als je daar met je muis per toevel scrollt dan spring je tussen alle klanten heen hen weer. En het is net dat wat ik wil vermijden.
Je maakt op het 1e scherm je keuze welke klant je wil, wil je dan nog wijzigen dan is het logisch dat je eerst je 2e scherm terug sluit en dan terug opnieuw begint in je eerste scherm.

Dan wordt het tweede formulier niet goed gefilterd op het eerste formulier. Als je het goed hebt gemaakt, heb je in het tweede formulier maar één klant als rijbron. Dus kijk daar eerst eens naar. Misschien filter je alleen maar op klant. Als je dan het filter verwijdert, komt de rest natuurlijk ook weer tevoorschijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan