• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Scrollen in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloem

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2002
Berichten
27
als ik in Excel over een aantal ingevulde rijen naar beneden scrol, dan schiet hij versneld over een groot aantal rijen naar beneden. Terwijl als ik dat bij lege rijen doe, hij langzaam naar beneden scrolt. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ook bij ingevulde rijen langzaam naar beneden kan scrollen ??
 
Volgens mij kun je dat niet aanpassen. Dit is dan ook de reden dat ik toetsen gebruik:
PgUp en PgDn voor snel scrollen en de Ctrl toets als je direct naar de laatste cel wint gaan.
 
De scroll snelheid is afhankelijk van de plek van je muisaanwijzer. Hoe lager(of hoger), hoe sneller

Ron
 
Als je begint te scrollen, zal het zich traag verplaatsen. Maar als je de pijltjes ingedrukt blijft houde, zal het altijd sneller en sneller gaan. Vanaf een bepaald moment is het constante snelheid, hoe hoog of laag je ook gaat.

Wigi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan