Sinds een tijdje kan ik niet meer scrollen in FireFox. Ik heb Firefox dan ook van mijn computer verwijderd [start-configuratiescherm,etc.] ook heb ik de map [Mozilla Firefox] in mijn program files verwijderd. De muis heb ik opnieuw geinstalleerd. Met enthousiasme heb ik de nieuwste versie van Firefox gedownload, maar helaas de scroller doet het niet. [Doet het wel in Internet Explorer]
Ik denk dat het ligt aan de thema's die ik een keer heb gedowload op de Firefox site en dat daarin dan een instelling moet zijn veranderd wat betreft het scrollen. Wat ik wel vreemd vond, was dat ik toen ik alles had verwijderd en weer op nieuw had geinstalleerd de thema's van Firefox er nog stonden evenals mijn favorieten..
Heb ik Firefox wel goed verwijderd of zijn er nog files in mijn computer? / Wie weet dit raadsel op te lossen
Alvast bedankt!
Windows XP -momenteel geen Firefox
-
Ik denk dat het ligt aan de thema's die ik een keer heb gedowload op de Firefox site en dat daarin dan een instelling moet zijn veranderd wat betreft het scrollen. Wat ik wel vreemd vond, was dat ik toen ik alles had verwijderd en weer op nieuw had geinstalleerd de thema's van Firefox er nog stonden evenals mijn favorieten..
Heb ik Firefox wel goed verwijderd of zijn er nog files in mijn computer? / Wie weet dit raadsel op te lossen
Alvast bedankt!
Windows XP -momenteel geen Firefox