Scrollen in Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

big N

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2006
Sinds een tijdje kan ik niet meer scrollen in FireFox. Ik heb Firefox dan ook van mijn computer verwijderd [start-configuratiescherm,etc.] ook heb ik de map [Mozilla Firefox] in mijn program files verwijderd. De muis heb ik opnieuw geinstalleerd. Met enthousiasme heb ik de nieuwste versie van Firefox gedownload, maar helaas de scroller doet het niet. [Doet het wel in Internet Explorer]
Ik denk dat het ligt aan de thema's die ik een keer heb gedowload op de Firefox site en dat daarin dan een instelling moet zijn veranderd wat betreft het scrollen. Wat ik wel vreemd vond, was dat ik toen ik alles had verwijderd en weer op nieuw had geinstalleerd de thema's van Firefox er nog stonden evenals mijn favorieten..:confused:

Heb ik Firefox wel goed verwijderd of zijn er nog files in mijn computer? / Wie weet dit raadsel op te lossen :D

Alvast bedankt!

Windows XP -momenteel geen Firefox:confused: -

Heb je de instellingen bekeken van firefox?
Als je op "tools" klikt (ik heb voor de engelse versie gekozen), da's het voorlaatste menu, en je kiest "options" (opties), ga dan naar "advanced" (geavanceerd), dan kan je de laatste twee keuzevakjes best aanklikken.

Greetz : Jer:cool:en.

C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Mozilla

Dat is ook nog een mapje van Firefox, maar volgens mij staat daar alleen maar je profiel.
Application Data is een verborgen map dus even verborgen bestanden weergeven: http://www.virushelp.nl/veilige_modus.htm

Verwijder de Thema's is via extra->Thema's

Bedankt voor jullie snelle reacties !

Ik heb jullie tips gebruikt, maar helaas kan ik nog niet scrollen in Firefox.
Als ik scrol gebeurt er niks, klik ik op de scroller dan krijg ik een rondje met pijlen te zien. Ga ik naarboven met mijn muis dan gaat de blz. ook omhoog,etc.
Dit heb ik niet in internet explorer.
Heeft dit te maken met de muis? :confused:

Dit heeft niet met de muis te maken denk ik, maar een andere oorzaak kan ik ook niet aanwijzen.

Greetz : Jer:cool:en.

Dat rondje met pijlen krijg je normaal gesproken te zien als je je scrollwieltje indrukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan