scrollen traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cisco18

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2003
Elke keer wanneer ik op een site ben en naar beneden of naar boven wil scrollen gaat het beeld langzaam naar boven in slow motion. Is hier sprake van een virus ?

Of drivers van je videokaart instaleren/update. Heb het namelijk ook een keer gehad. Na een update was het weer over.

Geplaatst door BANDIT123
Confugitatie scherm / Muis ... daar instellen de snelheid

Snelheid van de Muis is normaal , snelheid dat het beeld naar boven of naar beneden gaat is traag ik denk dat dat weineg met de muis te maken heeft.

Geplaatst door Cisco18

Snelheid van de Muis is normaal , snelheid dat het beeld naar boven of naar beneden gaat is traag ik denk dat dat weineg met de muis te maken heeft.

Mijn bericht gelezen. Een scan op spyware kan ook geen kwaad.

Geplaatst door winnie de pooh
Of drivers van je videokaart instaleren/update. Heb het namelijk ook een keer gehad. Na een update was het weer over.

Ik denk ook niet dat het met de videokaart te maken heeft , ik heb nooit last van het beeld. Alleen wanneer ik op een site wil gaan scrollen.

Zijn het meerdere site's of maar 1? Geef is een voorbeeld van zo'n site? Heb je het ook hier op helpmij.nl

Geplaatst door winnie de pooh
Zijn het meerdere site's of maar 1? Geef is een voorbeeld van zo'n site? Heb je het ook hier op helpmij.nl

Ja op elke site heb ik het. Bij het bezoeken van welke site dan maar ook waar ik naar beneden/boven wil scrollen gaat het het op een hele langzame tempo naar boven/beneden.

Dan is het toch vaak de driver van de videokaart, als deze standaard door Windows wordt geinstalleerd, kan je dit probleem hebben.

Installeer je videokaart driver eens opnieuw. Wel eerst de oude verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan