Op mijn laptop heb ik de laatste tijd heel vaak het probleem dat ik niet meer kan scrollen. Als ik via IE of Firefox een website open, scrollt hij automatisch naar beneden, telkens als ik naar boven wil scrollen gaat hij wel naar boven, maar meteen weer terug naar beneden. Ik kan dus nooit bovenaan een website iets aanklikken, omdat hij weer naar beneden scrollt.
Als dit probleem zich voordoet kan ik in de adres balk ook niks selecteren. Als ik dan bijvoorbeeld backspace indruk, blijft hij gewoon staan. Er zit dus een bug/error in ergens.
Dit probleem doet zich niet altijd voor, maar wel 8 van de 10 keer. Zwaar irritant dus.
Ik heb Vista op mijn laptop, en gebruik voornamelijk een muis, omdat ik met mijn touchpad niet meer 'kan' scrollen, de functie aan de zijkant doet het niet meer. (Ook al lastig).
Iemand een idee? Het is namelijk zwaar irritant.
Als dit probleem zich voordoet kan ik in de adres balk ook niks selecteren. Als ik dan bijvoorbeeld backspace indruk, blijft hij gewoon staan. Er zit dus een bug/error in ergens.
Dit probleem doet zich niet altijd voor, maar wel 8 van de 10 keer. Zwaar irritant dus.
Ik heb Vista op mijn laptop, en gebruik voornamelijk een muis, omdat ik met mijn touchpad niet meer 'kan' scrollen, de functie aan de zijkant doet het niet meer. (Ook al lastig).
Iemand een idee? Het is namelijk zwaar irritant.