scrollen wordt zoomen, hoe op te lossen

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik werk eigenlijk alleen met Worddocs en PDF's.
het overkomt me de laatste tijd steeds vaker bij het srcrollen dat zomaar ineens de scrollfunctie gaat fungeren als zoomfunctie. als ik aan muiswieltje draat wordt de inhoud van het document groter of kleiner/
ik kan dan niet verder werken en ben genoodzaakt de pc opnieuw op te starten.
hoe kan ik dit makkelijker oplossen?
vandaag zag ik bij het afsluiten een schermpje waarin staat dat ik de ctrl-toets ingedrukt zou houden (wat niet het geval is), zou het daarmee te maken kunnen hebben?
 
Dat laatste is dus wel degelijk de oorzaak. Er zal een CTRL toets blijven hangen.
 
:d En ook als jij CTRL los laat mocht je dat niet gedaan, moet je pagina sowieso naar 100% zoomnievau ( via status-balk ! ) terug handmatig zetten !
 
Laatst bewerkt:
het probleem is echter dat ik, in ieder geval niet bewust, de Ctr-toets heb aangeraakt. Maar de vraag is natuurlijk, hoe kan ik dit zoomen weer makkelijk uitschakelen.
Begrijp ik goed (#3) dat ik dat alleen kan doen als het zoomniveau weer op 100% staat? kom ik er dan door eenmaal op de Ctrl-toetst te drukken?
 
Ach op deze daar INgezoomde pagina gewoon met muis klikken en los laten, weer op CTRL drukken en vast houden en ...... op PLUS teken als pagina Uitgezoomd is ( toetsenbord ! ) drukken dan automatisch op 100% zoom niveau pagina komt of keert :D

Dus ..... Afhankelijk welke richting heb je pagina gezoemd ?? ...het kan zijn mocht je die IN-gezoemd hebt, dan je op MIN teken drukken op toetsenbord tot 100% zoom niveau drukken moet ..

2lw412.gif
Voortaan afblijven van CTRL knoop :D !

5648c8eb83df8-ZOOM-niveau.gif
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan