scrollen

• Onderwerp starter Onderwerp starter ramy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ramy

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2009
Hallo beste mensen,
Ik zal wel op het verkeerde topic zitten met mijn vraag, maar weet niet waar ik zijn moet precies.
Het gaat om het volgende, sinds 2 dagen heb ik een groot probleem met mijn laptop.
Het scherm stopt niet met scrollen, raak het niet aan, maar het blijft naar beneden scrollen.
Wat ik ook probeer, het stopt niet.
Heb ook al via Youtube gekeken, maar daar kom ik ook niet verder.
Weet nu echt niet meer wat doen, weet iemand een raad, ben geen expert op het gebied van laptops of pc.
Bedankt alvast voor jullie hulp.

Blijft de pijl omlaag toets misschien hangen?
Of de CTRL toets?

Is het toevallig een draadloze muis?
Controleer de batterijen.

Het kan ook via het toetsenbord iets die hapert.

Of de scroll functie op Laptop zelf werkt die?

Beste mensen,
Alles geprobeerd, muis werkt perfect, met 2 muizen uitgeprobeerd, er blijft ook niets hangen.
Als ik probeer van hand de laptop te scrollen, gaat het ook niet,
Maar dat is niet het grootste probleen, wat erger is, dat de beeldscherm zonder ophouden van boven naar onder scrolt.
Zo is niet te werken, nu ik dit bericht schrijf, moet ik steeds weer, van hand naar boven scrollen, omdat het naar beneden gaat, zo vervelend en neemt de laatste zenuw.

Laatst bewerkt:
Morgen komt mijn buurman eens kijken wat er aan de hand is, ik kan dan ook gelijk jullie reacties laten zien.
Hopelijk kan het probleem verholpen worden.
Bedankt voor jullie reactie.

Ik volg het met belangstelling. Sommige laptops hebben in het midden van het toetsenbord een gekleurd druk knopje dat de muiscursor kan bedienen. Als u een muis gebruikt dan is de scrollen functie misschien niet uitgeschakeld. Maakt het, in dat geval, verschil het ruwe knopje naar boven te drukken? Deze knopjes worden gesynchroniseerd door ze een aantal seconden rechtstandig ingedrukt te houden.

Bij muisinstellingen kunnen scroll functies worden ingesteld.

Hallo beste mensen,

Mijn buurman is geweest, en heeft alles zover kunnen repareren.
Nu werkt het gelukkig weer normaal.
Wat het geweest is, weet ik niet, maar ben blij dat ik weer normaal werken kan,
Iedereen hartelijke dank voor jullie info's.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan