scroller op touchpad doet het niet meer op m'n thinkpad

Status
Niet open voor verdere reacties.

limonade

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Hallo allemaal,

ik had onlangs een virus en toen heeft een kennis de virus weggehaald met een malware. Maar sindsdien doet de scroller op het touchpad van m'n laptop het niet meer!!
Ik weet weinig over computers en weet dus niet waar ik moet zoeken om dat weer te activeren. Ook doen de knopjes links waarmee ik de volume kan controleren het niet meer (ook zit er een blauwe lenovo care button, maar die gebruikte ik toch al niet).
Ik vind de scroll functie op de touchpad en de volume regelaar knopjes links van het toetsbord erg handig, dus ik mis ze heel erg!

Bij apparaatbeheer in het configuratiemenu heb ik al bij alle software updates geinstalleerd, dus daar ligt het niet aan..
Heeft iemand ervaring met lenovo thinkpad sl 300 laptops?? En weet iemand waar ik die functies weer kan aanzetten?

Alvast enorm bedankt!!

Hoi,

Misschien de fn toets met de F9 toets indrukken dat is over het algemeen de functie om het touchpad aan of uit te zetten

helaas... Fn f9 werkt niet.. (touchpad blijft het ook doen in beide gevallen)

M'n touchpad werkt wel, alleen het scrollsysteem doet het niet meer. (aan de linkerzijkant en aan de onderkant heb ik twee strepen op het touchpad waarmee ik kan scrollen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan