Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
<script>
var afrond = 320;
function check () {
var scrolled = document.body.scrollTop;
scrolled = Math.round(scrolled/afrond) * afrond;
document.body.scrollTop = scrolled;
};
function ie() {
if (document.all) {
document.body.scroll = 'no';
};
};
</script>
<body onload="ie()" onscroll="check()">
~/~Geplaatst door XP_PC
scrolling="no"?
Ofzoiets? Werkt bij frames..
Heb ik niet, Fx blijft scrollen bij mij. Tenzij, als ik de vensters naast elkaar zet, het Fx venster niet het actieve venster is. Misschien ligt het daaraan?Geplaatst door Paul-RT
Als ik eerst met F.F. naar die page ga, kan ik blijven scrollen.
Ga ik dan met I.E. naar die page, dan is de scroll functie uitgeschakeld.
Ga ik dan terug naar F.F. en open het nog steeds geopende window: geen scroll !
Open ik de page opnieuw, of vernieuwen: wel scroll.
Nu jij weer.....![]()
Heb je een zipfile (alleen de html) van deze twee pagina's, of staat het ergens online?Geplaatst door Henk48
Ik heb twee html pagina's: pagina 1 met een iframe met knoppen en pagina 2 met de foto's. Door een klik op de knop van pagina 1 schuift pagina 2 een aantal pixels omhoog en zie je steeds een andere foto in het iframe.
Dan zou hij daar met zijn website rekening mee moeten houden, niet de gebruiker vervelende beperkingen opleggen.Geplaatst door Paul-RT
Simpel: als je in F. F. scrollt, en de foto blijft halverwege, en vervolgens klik je op volgende, dan komen de volgende foto's dus ook halverwege.
Geen gezicht.
Mogelijk was dat automatisch, ik had het kortgeleden met 'waarheid' in het engels: ****h.Geplaatst door JPeetje
Waarom heb je m'n vorige post bewerkt btw ?
Ik lees m'n posts altijd ff na op spelfouten na 't posten, het stond er eerst goed. Ennuh:Geplaatst door Egel
Mogelijk was dat automatisch, ik had het kortgeleden met 'waarheid' in het engels: ****h.
Dusja ...Laatst aangepast door Paul-RT op 24-09-2005 om 16:59
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.