scsi/raid controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Slyzz

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2005
Bij het opstraten van mijn windows xp computer krijg ik de laatse tijd de volgende melding van een
axsaki scsi controller die niet te vinden is, heb geen flauw idee wat het is en waar het voor is.
Staat bij apparaatbeheer bij de scsi- en host controllers met een rood kruis er doorheen.

Heb dus schijnbaar een driver nodig maar kan deze niet vinden.
bij de details van het apparaat staat AXSKBIOS\ASAKI0\0000

en via de driverscan staat het volgende:

Class: SCSIAdapter
Version:
Date:
Manufacturer: Onbekende fabrikant
---------------------------------------------
Capabilities: 48
Class: SCSIAdapter
ClassGUID: {4D36E97B-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
CompatibleIDs: GEN_SCSIADAPTER
ConfigFlags: 33
DeviceDesc: AXSAKI SCSI Controller
HardwareID: *AXSAKI0
Mfg: Onbekende fabrikant
Service: axsaki
UINumber: 0
---------------------------------------------
This device is not functioning.

kan zijn dat jullie wat meer info nodig hebben of dat ik het op het verkeerde forum hebt gezet maar dan hoor ik het wel
plz helpmeouthere

Greetz The Slyzz

Indien je die niet gebruikt kun je die uitschakelen in de bios, had je die gereset?

Gebruik je hem wel, als SATA controller b.v., zie mijn handtekening.

scsi controller

Indien je die niet gebruikt kun je die uitschakelen in de bios, had je die gereset?

Gebruik je hem wel, als SATA controller b.v., zie mijn handtekening.

Ik heb even via Everest gekeken wat voor apparaat het nu eigenlijk is, het is iets van opslagmedia, maar heb niets
geinstalleerd o.i.d wat daarmee van doen heeft en in de bios kan ik um niet vinden, zoveel sjoeg heb ik er nu ook weer niet van.
Dus wat ik er uit eindelijk aankan doen weet ik nog niet.

Greetz

Pak de manual van de comp of moederbord erbij, zie je vanzelf waar je moet zijn.

Nogmaals, zie mij handtekening.;)

euh...

Nou euh... tis dus opgelost vraag me niet hoe maar even wat klikjes hier en daar in de wizard nieuwe hardware en hij doet het weer ..........wat het ook moge doen
Greeetz The Slyzz

Laatst bewerkt:
Had je niet Alcohol 120% o.i.d. geïnstalleerd gehad? en de virtuele cd/dvd niet unmount bij het deïnstalleren?

Had je niet Alcohol 120% o.i.d. geïnstalleerd gehad? en de virtuele cd/dvd niet unmount bij het deïnstalleren?

Ik had hier al meer over gelezen en eerst dus Alchol helemaal verwijderd en toen opnieuw opgestart, gaf ie weer dezelfde hardware Axsaki dat ie dat niet kon vinden, toen maar een een paar keer proberen met andere opties in de wizard nieuwe hardware en nu doet ie het dus wel, maar dus nog steeds onduidelijk wat het nu doet

maar bedankt nogmaals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan