SCSI schrijf?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

CODFTW

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2009
Ik heb laast een servertje gekregen van Compact waarbij er 3 scsi schrijven inzitten namelijk de Compact 18.2 GB 15k Ultra 3 scsi schrijven ze zijn hot-swapable. Heb er hier dus Windows 2003 op geinstaleerd op 1 partitie grote geworden van 33 GB.

Toen hoorde ik dat je met 3 schrijven RAID-5 kan opzetten. Dit was ik dus van plan wat ik allemaal goed herinerde van school was het dat je ze wel moest converteren van Basic naar Dynamic. Dit wou ik dus doen druk ik dus op basic naar dynamic in disk management doet de Server helemaal niks geen eens een foutmelding. Iemand een idee waarom das mijn probleem nummer 1.

Mijn volgende vraag is ik kijk dus bij Device Manager er daar staat maar dat de Server maar 2 scsi schrijven herkent kijk bijlagen voor screenshot. Is dit correct of herkent me Server 1 scsi scrhijf niet. Zo ja waar kan je ervoor zorgen dat de Server de scsi schrijf herkent. Of is er ergens een tooltje waarbij je kan controleren of de scsi schrijf defect is.

Bij voorbaat dank voor enige informatie.

En wederom vergeten of deze was te groot om te kunnen plaatsen.

Tipje voor je volgende afbeelding/screenshot sla deze als JPEG op, dan is ie meteen een stuk kleiner qua bestand grote.:)

Denk dat je zekere bij oudere systemen de raid al op moet zetten, voor het installeren van het besturingssysteem. waarschijnlijk al vanaf het Bios menu.(SCSI controler menu)

THX for the hint.

Ik zal eens kijken of het idd zo is met dat opstellen voor de instalatie van de OS.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan