Scusi cannon scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Ik heb een oude scanner, waarvoor ik een scusi kaart moet inpluggen. Indertijd had ik onder WinME nogal wat problemen om hem werkend te krijgen. Weet iemand f ik onder XPpro zonder problemen een scusikaart kan aansluiten?
 
scsi is onder win xp geen enkel probleem, indien je de goede drivers hebt van je scsi kaart

suc 6
 
Oossie,
Bedankt voor je reactie. Moet ik de drivers eerst installeren, of maakt dat allemaal niet uit?
 
graag gedaan, volgens mij moet je eerst de kaart installeren en daarna de drivers installeren, zorg wel dat je de juiste xp drivers hebt voor je scsi kaart

suc 6

charles
 
goed dat je dat nog even aangeeft. ik heb vast niet de goede. het ding is al een paar jaartjes oud, toen zat XP nog in het brein van Gates. thanks!:D
 
Mischien dat dat toen ook al in het brein zat van "Gates" maar dat die altijd gedacht heeft "Laat ik eerst maar een andere rommel uitbrengen, om daar eerst een paar dollar mee te verdienen.:D

Maar zoek even op de site van canon naar xp drivers voor je scsi kaart;)

Groetjes

Charles
 
SCSI kaart

Hoi Gompie en Charles.

hebben jullie misschien ook een oplossing(srichting) voor mijn Cannonscan 300 met scsi kaart welke niet meer in mijn "nieuwe" computer past.
Het type connector van mijn "oude" P100 computer
komt niet meer voor in mijn "nieuwe" computer met
een MSI K7T266 Pro Turbo ATX moederboard.

Groet

Edu
 
een universele scsi kaart voor pci slot is mischien een oplossing of mischien heeft de fabrikant van jouw scanner er een kaart voor.

anders kun je mischien je oude computer in een netwerk hangen en er zodoende nog gebruik van maken
:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan