SD-kaart in Acer Travelmate wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

DriesBa

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2009
Een SD-kaart wordt niet herkend in m'n laptop. Moet er een driver geïnstalleerd worden? Bij Acer kon ik niet een dergelijke oplossing van m'n probleem vinden. Wie kan me verder helpen?

Ook een cardreader heeft drivers nodig ja.
Wat voor type Acer heb je en welk OS gebruik je?

Ook een cardreader heeft drivers nodig ja.
Wat voor type Acer heb je en welk OS gebruik je?

Acer TravelMate
Vista

N.B. Ik zag eerst alleen maar jouw handtekening en dacht wat een grove reactie en wilde al misbruik melden. Gelukkig zag ik net op tijd dat er ook nog wat boven stond.;)
Mea culpa.

Haha, voelde je je aangesproken :D
No offence hoor...

Maar van de Travelmate bestaan vele tientallen uitvoeringen.
Heb je geen nummer voor me? (bv een Travelmate C100, of de TravelMate 2400 et cetera)

Haha, voelde je je aangesproken :D
No offence hoor...

Maar van de Travelmate bestaan vele tientallen uitvoeringen.
Heb je geen nummer voor me? (bv een Travelmate C100, of de TravelMate 2400 et cetera)

Het is de 5730.
Maar via een andere draad kom ik via Apparaatbeheer al op deze:
O2Micro Integrated MMC/SD controller.

Betekent dat dat er een driver geInstalleerd is?

Ik vind een O2 driver voor jouw systeem, dus het lijkt er op dat je cardreader geinstalleerd is.
Er is geen uitroepteken bij dit apparaat neem ik aan? Je kan eens kijken of de driver op de Acer website een nieuwere versie is.

Bevat de SD kaart ook data?

Ik vind een O2 driver voor jouw systeem, dus het lijkt er op dat je cardreader geinstalleerd is.
Er is geen uitroepteken bij dit apparaat neem ik aan? Je kan eens kijken of de driver op de Acer website een nieuwere versie is.

Bevat de SD kaart ook data?

Geen uitroepteken waargenomen.
Kan het ook zijn dat hij niet wordt erkend omdat ik op de PPC een vinkje heb aangekruist dat de kaart alleen mag worden geopend in deze PPC. Staat me zo'n mogelijkheid bij, maar ik kan deze aan-afvinkmogelijkheid niet meer terugvinden op de PPC.

Trouwens ik vind de Acersite niet bepaald uitblinken van overzichtelijkheid; ik weet niet waar ik moet zoeken....;-(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan