Sd kaart kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

voodi

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2008
Gister maakte ik wat foto's met mijn kodak fotocamera die al vol met vakantie foto's stond, nu, een dag later wou ik alles even op de computer zetten, hij wordt wel automatisch afgespeeld (zo'n schermpje) maar ik kan de schijf niet openen. Op de fotocamera doet hij het niet en zegt dat hij hem eerst moet formatteren, probeer ik dat, vertelt hij gewoon weer opnieuw dat je hem moet formatteren.
Nu heb ik het programma RescuePro deluxe gedownload van Sandisk, dit programma herkent de schijf wel (er staat achter hoeveel mb's erop de kaart staan), maar als ik erop klik blijft het programma vast zitten...

Iemand nog een idee hoe ik de foto's er alsnog af kan halen?

alvast bedankt!

Al geprobeert maar werkte niet, dus ik dacht laat ik meerdere programma's proberen en 1 daarvan was Sandisk rescue, die herkende de kaart in ieder geval, dat is alvast een begin...

Onlangs ben ik al mijn vakantiefoto's verloren door mogelijk een gecrashte SD-kaart. Geen kaartlezer kon de kaart nog lezen en ik zou dus ruim 1000 foto's kwijt zijn.
Tot ik bij Recoverfab in Dresden (Duitsland) kwam. Ik heb mijn kaartje er naar toe opgestuurd en binnen 3 werkdagen kreeg ik al bericht dat al mijn foto's terug waren gevonden. Super goede service en via de site houden ze je ook goed op de hoogte van het proces.
Waar het normaal gesproken erg duur is om op deze manier foto's terug te krijgen, betaal je bij Recoverfab voor een kaartje van 8GB 165 euro. Het is dan wel een redelijk hoog bedrag, maar als de foto's je veel waard zijn is het zeker de moeite waard. En vergeleken bij andere sites valt het misschien zelfs nog wel mee...
Check ook hun website: *knip*

Succes!

Laatst bewerkt door een moderator:
@marleenv86

welkom bij helpmij.nl
de regels, daar ben je mee akkoord gegaan tijdens de registratie.
en daar staat dit in Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld.
laat dit topic nu net die drie maanden voorbij zijn.
Daarom maar een slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan