SD kaart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Latias

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Hallo,

ik had een Canon camera waar ik een SD kaart van 8 GB voor gebruikte. Deze camera is stuk gegaan, dus nu zit het kaartje in een andere camera. Als ik de camera vervolgens aansluit op de PC geeft hij alleen foto's weer die van DIE camera zijn, alle andere bestanden die nog op de SD kaart staan geeft hij niet weer. Dat is nog wel zo'n 6 GB dus ik wil het er wel graag af hebben.
Hoe kan ik dit doen?

Sd

Heeft u een card reader op uw computer? zoja..
dan duw uw SD kaart in de PC en zo heeft uw uw foto's ;)

:thumb:

Deze heb ik helaas niet, ik heb ook geen andere dingen waar hij in kan, op mijn camera na.. Ik hoop dat probleem op te lossen is zonder er speciaal andere apparatuur voor aan te schaffen :)

Als het goed is kan je op de camera bij de instellingen opgeven dat bij usb connectie je de sd card wil lezen ipv foto's downloaden, dan kan je handmatig de map van die foto's verwijderen.

Die instelling kan ik niet vinden Ozfaw. Ik heb nu iets waar ik hem mee kan aansluiten op mijn computer (de SD kaart), en ook alle bestanden kan zien! De bestanden van mijn oude camera kan ik alleen niet verwijderen, omdat dat tegen beschrijven beveiligd is.

Hoe kan ik deze er nou afhalen? Formateren wil ook niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan