SD kaart via usbstick naar PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tress

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Berichten
161
Betreft Windows XP

Als ik mijn sd kaart via een multi-usb-stekker op de pc laad dan verschijnen er twee verwisselbare schijven nl een G-schijf en een i-schijf.
Als ik bij de G-schijf eigenschappen aanklik zie ik dat er "lading" (muziek) opzit.
Klik ik daarna "openen" dan verschijnt er een mapje met "Record" als ik dat open krijg ik een mapje met "Line-in" dit mapje is leeg.
Als ik de i-schijf aanklik wordt er gevraagd een schijf te plaatsen of een ander geschikt medium, maar ik weet niet waar de gleuf zit om de stick in te schuiven.
Hoe dan ook, hoe krijg ik mijn muziek op de PC???
Bij voorbaat dank voor uw hulp!

Vrgrt

Tress
 
Dat klinkt een beetje alsof je de verkeerde soort lezer hebt. Wat voor apparaat is het? Het klinkt als een muziekspeler
 
Dat klinkt een beetje alsof je de verkeerde soort lezer hebt. Wat voor apparaat is het? Het klinkt als een muziekspeler
Dank voor uw reactie.
Het is een sd-kaartje 512 MB met muziek erop. Wat bedoelt u met "lezer". Wat bedoelt u met "apparaat "?
Vrgrt
Tress
 
je noemt: "multi-usb-stekker"

Of heb je een lezer in je computer zelf? normaalgesproken krijg je dit soort opties die je beschijft niet bij een normale SD lezer
 
Als je een kaart lezer aan de USB hangt worden de wisselbare schijven getoond, is het een lezer waar 2 soorten kaartjes in kunnen zie je ook 2 verwisselbare schijven, heb hier een kaartlezer met 5 opties waar 4 verwisselbare schijven worden getoont maar alleen waar daadwerkelijk een kaart inzit is uiteraard leesbaar.
Vraag mij af of de "muziek" idd op dat kaartje staat, waar wordt die voor gebruikt en waar komt die uit?
 
Lange Pier, dank voor je reactie.
Die stick is slechts een soort drieweg stekker met mogelijk heden voor : T-flash/ Micro SD, voor MS en voor SD/MMC.
In deze SD/MMC heb ik mijn sd-kaartje met muziek erop gestoken.

Ik moet zeggen dat toen ik de stick voor de eerste keer in de PC stak er een verwisselbare H-schijf vescheen die later niet meer terug verscheen. Is dit een aanwijzing dat er een H-schijf dient te verschijnen???

Vrgrt
Tress
 
Maare, probeer of een ander kaartje of degene die niet is uit te lezen in een andere PC/laptop, weet je of het aan het kaartje ligt of de USB reader stick.
 
OK, Lange Pier, ik ga met andere stick en eventueel andere PC experimenteren.
Kan wel even duren maar men hoort nog van mij.
Vrgrt
Tress
 
Beste mensen,
Het probleem is opgelost! Met een nieuwe USB-stick lukte het. De sd-kaart ga ik nog controleren op de werking.
Allen dank voor het meedenken!
Vrgrt
Tress
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan