Sd kaart waarshijnlijk geformateerd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rickkkk

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2009
Hallo

ik heb mijn sd kaar met probleem oplossen getecked omdat die aan gaf dat die gefomateerd moes worden.. ik getecked want moes foto's kopiëren maar op start gedrukt en problemen en hupelde pup is op gelost maar nu zijn alle foto's kwijt!!!!!!!!! Hoe kan ik dit oplossen want ik moet hem weer hebben!!!!!!!!!!

Help me place!!:?:

recuva is een gratis programma dat waarschijnlijk de meeste foto`s kan terughalen.
http://www.piriform.com/recuva
heb je erna nog wat op je sd kaart gezet? dan is de kans dat je je fotos terugkrijgt wat minder, en o ja sla de fotos eerst op in een andere map op bijvoorbeeld je bureaublad
anders is er kans dat je minder foto's hersteld.

Met Pirform vind die niks!!! denk dat ik hem heb geformateerd maar niet zeker... Nog meer idéén??

geteckt...:rolleyes: gecheckt:d

Maarreeh... probeer Recuva eens. Zo niet.... weinig kans:evil: tenzij je er veel geld voor over hebt.

recuva hoort prima te werken, weet je zeker dat je die sd kaarrt heb laten scannen op de foto instelling?

ow, dat is dan wel raar, weet je zeker dat hij wel het goede station scant, als ik mijn sd kaart zou scannen komen er nog foto's te voorschijn van vorig jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan