Sd kaartslot, beveiligd tegen schrijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomashorst

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
In mijn laptop (een fujitsu siemens 1310G) zit zo'n x in 1 (geloof 16) cardreader.

Deze heeft het eigenlijk altijd perfect gedaan totdat ik een jaar geleden hem voor het 1 geformatteerd had (was toentertijd vast gelopen) Vanaf dat moment kreeg ik af en toe de melding dat de ingestoken SD kaart beveiligt was tegen schrijven.

Als ik hem er dan uit haalde en er weer in deed deed hij het weer zoals het hoorde.

Nu heb ik een paar maanden geleden weer de pc geformateerd (door een reusachtig stomme fout van mij kon ik niet anders...) En nu geeft mijn cardreader altijd de melding dat hij beveiligt is tegenschrijven.

Wat ik al heb gedaan:

Op de site van fujitsu siemens de juiste stuursoftware gezocht (werkte niet)
De windows driver vernieuwd (werkte niet)

En natuurlijk gecheckt in andere apparatuur of de kaartjes het daar wel deden.

Dit was het geval!

Het gaat hier dus om een fujitsu siemens laptop met een texas instruments reader

Hoop dat jullie tips hebben!

Edit:

Dit is het preciese nummer van de TI
Ti PCI7411

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie maar systeem herstel heef geen zin aangezien hij al vanaf het begin deze fout melding geeft! Het zou alleen kunnen helpen als ik het systeem kon herstellen naar 2 jaar terug maar daar zit dus een format tussen!

Inderdaad, het was ook maar een tip.
Apparaatbeheer en bios al gecheckt?

Ja, mijn pc heeft alle Windows update's behalve IE7 (die heb ik geweigerd) en hij beschikt over SP3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan