SD ram pc133

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arend81

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
Hallo,

Laatst heb ik een nieuwe pc samengesteld maar nu wou ik mijn oude pc ook nog upgraden. Nu was ik vandaag bij een winkel voor geheugen alleen nu konden zij mij dat niet meer leveren omdat dit geheugen te oud is. Nu ben ik via marktplaats gaan zoeken en ben wel het een en ander tegen gekomen. Ook een internetwinkel.
Het type geheugen dat ik moet hebben is SDram pc133 nu biedt die internet winkel zowel 256 als 512 aan. Het liefst kies ik voor de 512 alleen iemand vertelde mij dat ik 256 moest hebben. Kan iemand me hier wat uitleg over geven.
Link naar internet winkel:
http://www.musiccomp.nl/?page=catalog&view=product&product_id=2721

Alvast bedankt!

Je kunt er tot maximaal 3 modules van 512Mb in frotten.

Je kunt rustig sdr pc133 512 mb bij steken je moederbord kan 1,5 gig aan dus ik zie het probleem niet.

System Memory Three 168-pin 3.3V PC133 DIMM sockets
Support up to 1.5GB SDRAM
Support 66/100/133MHz Synchronous DRAM and VCM SDRAM

Oke dank je wilde gewoon zeker weten of deze geheugenstrips goed waren.

Hoeveel geheugen zouden jullie adviseren:

1* 512
2* 512
of zelfs 3* 512 (zou ik dit nog in snelheid merken???)

Oke dank je wilde gewoon zeker weten of deze geheugenstrips goed waren.

Hoeveel geheugen zouden jullie adviseren:

1* 512
2* 512
of zelfs 3* 512 (zou ik dit nog in snelheid merken???)

Ligt er aan wat je er mee wilt, voor extra opslag of internetten ben je niet zo veel geheugen maar duur zijn ze momenteel niet dus 2 x 512 is nooit weg.

Hoi !

Ik zou aan een PC met dat mobo geen cent meer uitgeven !

Greetz,

Harry.

Ik ben er ook niet van plan veel geld aan uit te geven. Gebruik deze pc alleen voor word excel etc en beetje internet. Naast deze pc heb ik nog een goede pc met een intel quad processor die gebruik ik voor games en fotobewerking.
Heb alleen geen zin als ik achter deze pc zit dat ik 15 min moet wachten totdat ie helemaal opgestart is. Als ik dan paar tientjes uitgeef om hem sneller te krijgen heb ik dat er zeker voor over. En zag net dat 512 mb maar 22 euro kost dus valt enorm mee

`Hoi !

Als je wilt kan ik wel even in m'n dood met SAdram's kijken: ik weet zo niet meer wat ik nog heb maar je kunt het tegen verzendkosten krijgen.
2 x 256 heb ik zeker nog.

Greetz,

Harry.

Nou dat zou helemaal geweldig zijn :thumb:
Dan wacht ik nog even met bestellen

Thanks

Hoi !

Mail me maar even, dan maken we het rond.

Greetz,

Harry.

Hallo Harry,

Probeerde je te mailen maar krijg mail terug. Mail gestuurd naar adres die in je profiel vermeld staat.

groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan