sd ram type mp

• Onderwerp starter Onderwerp starter pava
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pava

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2002
hi.
ikheb hier een latje van 512 sdram type MP.
met wa werkt da als ik het in mijne pc steek wiegert hij op te starten.bij verwijderen en her opstarten zeg hij dat mijn cpu niet corekt is ingesteld.bij nazicht in de bios is alles oké.
een maal terug uit de bios is alles weer normaal.en start hij zonder probleem op.
maar die lat werkt niet in geen een van mijn 3 pc's..

wat voor type processor en moederbord heb je? niet alle oude moederborden( denk dat je dat hebt, omdat je sdram hebt) ondersteunen 512 mb ram. zou eens gaan kijken in je boekje van je moederbord. daar staat wel hoeveel je maximaal aan geheugen kwijt kunt. eenvoudig rekensommetje leert dan hoeveel je er maximaal in kunt steken per geheugenbank.

suc6

en wel sdram? geen ddram? anders zou ik eens op de site kijken van het merk moederbord dat je hebt

een Amd Athlon Mp is een Multi processor dus voor dual systeem ofzo, misschien dit geheugen ook?

het is wel SD RAM maar ik denk? dat het latje is voor een moederbord met 2 processers.

dat het voor DUAL CPU`s is lijkt me onlogisch is het niet ECC registered ofzo? en weet je cker dat het mobo 1GB per bank aan kan? dit is namelijk een btje veel dat kon mijn pentium3 nog geen eens in totaal aan :) watvoor mobo heb je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan