SDRAM enkel of dubbelzijdig ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Hey,

Ik wou laatst voor mn vriendin haar PC (P2 350 mhz, oud beestje magoe werkt prima voor haar eisen) SDRAM kopen (Enkelzijdig > 39 euro). Maar meneer de verkoper beweerde dat dit geheugen niet gng werken in deze pc, dus moesten we maar dubbelzijdig (dubbel zo duur bedoelen ze dus) aanschaffen wat dan wel zou werken.

In België zeggen ze dat het niet uitmaakt dubbel of enkelzijdig, maar t'is hier superduur .. alleen maar merkgeheugen.

Wat is er nu juist?

http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl...Boards/Motherboards/Intel/SE440BX/SE440BX.htm

Dit moederbord is het, ondersteund enkel en dubbel.. maar ook van 256 mb ? Zal wel testen zijn.. dubbel werkt iig.

Greetz,

Dennis

Laatst bewerkt:
is het wel een reepje van 128 mb.
zo te zien is het toch geen dubbel geheugen wat jou moederbord aan kan.
als ik die specificaties zie dan is het nog uit de oertijd, niet negatief bedoeld, maar dubbel geheugen....

Ik zie het toch anders. De laatste optie in de rij is 3x128 en dat zijn dus drie sets met aan beide zijden modules zie de opmerking bij **

Ik heb er nu dubbel inzitten (Dus 1 module met aan 2 kanten geheugen) , maar tegenwoordig verkopen ze alleen nog enkel.. of is het juist andersom?

Ik denk dat beide dan wel kan..

Kijk eens wat Everest van je geheugen verteld. Met die informatie en die van fujutsi ga je naar een PC-Beurs, daar is altijd wel iemand die geheugens in alle soorten en maten verkoopt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan