search balk in internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marleen37

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2001
Berichten
44
hoi

ik heb een vreselijke irritante search balk van www.mysearchnow.com staan in me internet explorer die ik met geen mogelijkheid eruit krijg
Heb spybot door de pc laten lopen......maar niets helpt hij blijft terug komen.
Ik heb ook een search balk van google.com erin en die haalt hij steeds weg en kom terug met www.mysearchnow.com balk.
Wie kan me helpen om die irritante balk weg te krijgen
please......thnx

marleen
 
Geplaatst door egkok
hiermee

EGKOK,
Moet je die letters ergens intypen, of ben je misschien de link vergeten.
 
exe is te groot, je kan niet erg veel als bijlage zenden hier.
 
Je zou ook een link naar een website kunnen maken waar dat progie te downloaden is.
 
zet die exe maar in google dan vind je hem vanzelf
 
Tiborv,

Ik denk dat marleen het beste een link naar het topic kan krijgen. Zij heeft spybot al door de pc laten lopen.

mzzl.
 
Geplaatst door puppie
Tiborv,

Ik denk dat marleen het beste een link naar het topic kan krijgen. Zij heeft spybot al door de pc laten lopen.

mzzl.

nou heb die exe in google gezet maar ik word daar ook niet veel wijzer van...........of laten we zo zeggen ik snap er de balen niet van
 
je kan het het beste in dat topic zetten wat ik zei
 
Mario,

als het Marleen na een paar keer niet lukt is het misschien voor haar wel moeilijk. Niet iedereen is bedreven in het gebruik van computerprogramma's.

Marleen,
De hijackthis-log moet je via 'save as' opslaan als txt bestand. Dat selecteer je als geheel, kopieëren en dan plakken in een bericht dat je bij bovengenoemde link plaatst. (Dus bij: )
http://www.helpmij.nl/forum/showthr...threadid=125554
Daar kijken mensen mee die precies kunnen zeggen welke welke regels je moet aanklikken voor een Fix.

Doen hoor!
 
Geplaatst door rmschoof
Mario,

als het Marleen na een paar keer niet lukt is het misschien voor haar wel moeilijk. Niet iedereen is bedreven in het gebruik van computerprogramma's.


Het is me niet opgevallen dat het programma een bezwaar is maar meer de plaats waar het logfile geplaatst dient te worden en dat is uiteindelijk goed gekomen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan