Search bar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag Ko,

Blijkbaar heb je de Google Toolbar geïnstalleerd. Die kun je gewoon verwijderen via Configuratiescherm -> Software.

Re: Re: Re: search bar

Geplaatst door giezenjh

Buffy,
Ik wist het niet, nu heb ik hem verkleind naar 84 kb.

Buffy, ik weet niet of je de bijlage nog hebt kunnen zien? Het is niet meer nodig. Heel toevallig zag ik in het control panel, de software "easysearch". Dat is wat ik altijd zag en heb het direct verwijderd. Het probleem schijnt nu opgelost. Intussen 2x opnieuw opgestart en die vervelende vensters hebben zich( tot nu toe) niet meer vertoond. Ik hoop dat het zo blijft.
Bedankt voor jouw diverse akties,
M.v.g.
Ko

Re: Re: Re: Re: search bar

Geplaatst door giezenjh

Buffy, ik weet niet of je de bijlage nog hebt kunnen zien? Het is niet meer nodig. Heel toevallig zag ik in het control panel, de software "easysearch". Dat is wat ik altijd zag en heb het direct verwijderd. Het probleem schijnt nu opgelost. Intussen 2x opnieuw opgestart en die vervelende vensters hebben zich( tot nu toe) niet meer vertoond. Ik hoop dat het zo blijft.
Bedankt voor jouw diverse akties,
M.v.g.
Ko

Ko,

EasyWebSearch hadden we al verwijderd hoor. De verwijzing in het configuratiescherm zal een loze verwijzing zijn geweest. Als het er nog geweest was zou ik dat in je laatste log hebben gezien. (Tenzij je het sindsdien opnieuw hebt binnengehaald natuurlijk.)

Die vensters op je screenshot zijn van SpywareGuard en vragen duidelijk of jij zeker weet dat jij de Google Toolbar wilt installeren. Dat heeft totaal niets met EasyWebSearch te maken.

En wat doen we nu met die ViewPoint Toolbar?

Re: Re: Re: Re: Re: search bar

Geplaatst door buffy

Ko,

EasyWebSearch hadden we al verwijderd hoor. De verwijzing in het configuratiescherm zal een loze verwijzing zijn geweest. Als het er nog geweest was zou ik dat in je laatste log hebben gezien. (Tenzij je het sindsdien opnieuw hebt binnengehaald natuurlijk.)

Die vensters op je screenshot zijn van SpywareGuard en vragen duidelijk of jij zeker weet dat jij de Google Toolbar wilt installeren. Dat heeft totaal niets met EasyWebSearch te maken.

En wat doen we nu met die ViewPoint Toolbar?

Buffy,
Beide toolbars Google en viewpoint zijn nu verwijderd.
Zoals ik al schreef, het probleem lijkt opgelost!
Dus heb ik het als opgelost aangeklikt en jou bedankt voor jouw assistentie.
Groeten,
Ko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan