Search/localize floppy bij opstarten uitgezet -> opstarten trager hierdoor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silvano08

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
82
Hallo allemaal,

Mijn PC starten 3 dagen geleden niet meer op omdat hij in het begin dit het aangaf: ''Floppy disk fail''. Toen ben ik naar de Bios-instellingen gegaan en heb ik het zoeken naar een floppy uitgezet, zodat hij wel kan opstarten. Maar nu duurt dat opstarten tot wel twee minuten (vooral het Windows-laad scherm met het balkje blijft lang doorgaan), wat voorheen zo'n halve minuut was.
Weet iemand als het door het gene wat ik uitgezet heb komt?:confused:

Alvast bedankt,
groeten silvano08
 
Laatst bewerkt:
Heb je nog meer veranderd op de computer zelf?

Wat is de boot volgorde van jou pc? Misschien staat Floppy daar nog wel tussen op 1 en dat hij toch eigenwijs is...
Zet hier dan je Harddisk op 1.

Gebruik anders eens http://www.piriform.com/ccleaner/download/standard download hier cCleaner en laat die eens je pc een beetje opruimen en kijk dan of hij nog steeds langzaam opstart...
 
ik heb verder niets veranderd aan de computer zeld, alleen om het floppydisk fail probleem op te lossen heb ik het zoeken ernaar uitgeschakeld.
ik zal nog even checken wat de bootvolgorde is, maar nu heb ik het even druk met school, dus dat komt binnen kort.
Overigens gebruik ik CCleaner al een tijdje, ik schoon mijn computer elke 4 dagen op, dus ik denk niet dat het daaraan zal liggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan