searchweb2.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hoe kom ik van die akkelige searchweb2.com af, er is geen removetool, ik kan zelf mijn eigen startpagina niet meer starten steeds komt die troep maar weer terug, er is een tool maar daar moet je weer voor betalen??????????????
HELP!!!!!!!!!!!!!!!
Fred........

Ik heb wel een site gevonden met een tool maar als ik dat bestand wil dwl krijg ik steeds de melding van de huidige beveiligingsinstellingen maken het niet mogelijk om dat bestand te dwl, zal dat dan weer aan mijn instellingen liggen?????

Heb je die tool toevallig op de site van "searchweb2.com gevonden?

Zo ja, niet doen en de tip van l.slaats opvolgen.

ok crash ik snap het, die beveiliging zullen ze zelf wel ingebouwd hebben...
fred....

Op de site bij lop.com staat onderaan de help waar je verder kan en een programma vind voor het verwijderen van die stomme extra balken. Wel even de beveiling va lop.com opheffen om toestemming te krijgen maar bij mij werkte het prima.

De beveiliging kan je opheffen onder extra,internet opties, websiters met beperkte toegang, aanklikken en verwijderen. Na afloop wel weer instellen.

Geplaatst door x-ray
Op de site bij lop.com staat onderaan de help waar je verder kan en een programma vind voor het verwijderen van die stomme extra balken. Wel even de beveiling va lop.com opheffen om toestemming te krijgen maar bij mij werkte het prima.
Helaas is dit geen goed advies.:(
De un-installer van de Spyware maker zelf is niet echt te vertrouwen, daarbij zit je nog steeds met restanten.;)

Volg de link van l.slaats, dan weet je zeker dat je van de rotzooi afkomt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan