searh.bearshare.net verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Omdat ik bearshare had ge-installeerd, wat ik verdraaid nooit meer zal doen, staat nu search.bearshare.net als mijn homepage. Graag zou ik die verwijderd zien en dus nooit meer willen gebruiken. ik gebruik Firefox.
Groetjes
Lode

Als je naar extra gaat in firefox en dan klikt op "opties" dan kun je in het eerste tabblad (algemeen) een startpagina kiezen..
Is dat wat je bedoeld?

Ja maar telkens ik daar mijn eigen adres als homepage terug instel, komt dat van search.bearshare.net daarna er terug in.

Kun je een kijken of bearshare toevallig een add-on gheeft geinstaleerd?

- Extra en dan add-ons

Ik kreeg een melding via Wincore bar dat er iets verandert was als homepagen en heb zo mijn homepage terug kunnen installeren.
Nu vraag ik mioj af hoe di wincore bar er gekomen is en aou die ook graag weg hebben
Groetjes
Lode

hahahah, je hebt niet echt veel geluk.
Staat die niet tussen je software?

Heb dit gevonden en ga het niet eerst zelf proberen (

Mozilla FireFox

Quickest method: Right click anywhere on the toolbar. Uncheck the WinCore Mediabar’s Toolbar from the drop-down menu.

Longest method: Go to: 'Start > Control Panel' and double click on 'Add or Remove Programs'. You will see a window with a list of the programs installed on your computer. Find the “WinCore Mediabar” name, highlight it by clicking on it, and then click on the 'Uninstall' button (or 'Remove' in Windows XP).

Heb ze verwijderd en heb eveneens gezien dat ze is binnengekomen door bearshare.
Dank voor uw advies
Lode

Blijkbaar heeft die bearshare geen goed invloed of ben ik verkeerd?
lode

nee dat klopt, er wordt zelfs gezegt dat bearshare een virus is:P niet letterlijk waarschijnlijk maar wel een portal

Waarom en wie houdt zich daar toch mee bezig om al die rotzooi erin te gooien. Het zou allemaal zoveel plezanter en mooier zijn mocht dit alles niet zo gebeuren. Waarom en waarvoor al die slechte invloeden.
Lode

Wie en waarom geen idee, ik denk dat geld een motief is..

Het is en blijft een rare wereld..

Geld, geld en nog eens geld
Als de bestrijders van de virus software er zelf maar niet achter zitten!!!!
Saluukes
Lode

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan