Secti-einde paginanummering Word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Mijn document moet op de eerste vier pagina's Romeinse hoofdletters hebben als paginanummering. Daarna wil ik overschakelen op de normale weergave met cijfers. Dit lukt me niet meer met 2007. Ctrl+Enter pakt ie niet als sectie-einde en ook Ctrl+Shift+Enter (ik werk met ongelijke kolommen) wordt niet geaccepteerd. Ook via het lint een pagina-einde invoegen is niet goed genoeg.

Hoe zorg ik voor verschillende paginanummering? Op dit moment wijk ik uit door verschillende documenten aan te maken, maar dat vind ik nogal simpel.

De eerste pagina moet afwijkend zijn; zonder voettekst en nummerweergave en daarna is het onderverdeeld in twee gebieden. Hoe kan ik dit goed aanpakken?

Mijn dank is bij voorbaat verpletterend;-)

Laatst bewerkt:
sectie einde toevoegen in Word 2007

Klik in het lint Pagina-instelling op Eindemarkeringen en kies voor:
* Volgende pagina als de nieuwe sectie op een nieuwe pagina moet komen
* Doorlopend als de secties op dezelfde pagina mogen staan
* Even pagina als de sectie op de volgende even pagina moet worden geplaatst
* Oneven pagina als de sectie op de volgende oneven pagina moet worden gezet.

In dit geval kan ik het best voor de eerste optie kiezen. Op dit moment zit ik in XP Office 2003 maar ik ga (Dual Boot) herstarten in Vista en laat weten wat de resultaten zijn zodat een ander ook is geholpen met dit stuk. De vraag laat ik nog even onopgelost.

hiermee is de vraag inderdaad opgelost. Zo zie je maar dat je zelf vaak meer kunt dan je denkt:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan