Securitu update

Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Berichten
1.270
Ik krijg steeds een ballon met de volgende mededeling.
Security Update for SQL server 2005 Sp2 KB948109
deze geeft problemen met updaten, terwijl ik SP2 en SP3 wel er in heb zitten.
Iemand een idee in het nederlands hoe ik dat kan oplossen?

Groetjes Rama
 
Het probleem staat er inderdaad in,maar ik snap nog niet hoe ik het op moet lossen?
 
Ik heb uiteraard niet elke letter van die pagina gelezen, maar Microsoft kennende, plaatsen ze niet één of ander oh verhaal in hun knowledgebase. Je zal dus even moeten doorklikken als ze naar andere artikelen verwijzen.

Onderstaande lijkt mij overigens wel duidelijk (zonder te weten wat er in de onderliggende links wordt geschreven) ?

Bekende problemen met deze beveiligingsupdate• Wanneer de Microsoft SQL Server 2005-installatie of de SQL Server 2005 Express Edition-installatie een upgrade van een eerdere versie van SQL Server is, raadpleegt u het onderdeel "Bekende problemen met deze beveiligingsupdate" in een van de volgende artikelen in de Microsoft Knowledge Base:
948110 (http://support.microsoft.com/kb/948110/) MS08-040: Beschrijving van de beveiligingsupdate voor SQL Server 2000 GDR en MSDE 2000: 8 juli 2008
948111 (http://support.microsoft.com/kb/948111/) MS08-040: Beschrijving van de beveiligingsupdate voor SQL Server 2000 QFE en MSDE 2000: 8 juli 2008

• U kunt een foutmelding krijgen wanneer u deze update ongedaan probeert te maken. Klik voor meer informatie over dit probleem op het volgende artikelnummer in de Microsoft Knowledge Base:
955250 (http://support.microsoft.com/kb/955250/) Foutmelding wanneer u probeert de installatie van een SQL Server 2005 Express Edition hotfix-pakket ongedaan te maken: "1731 Het broninstallatiepakket voor het product [2] komt niet overeen met het klantenpakket" (Het Engels)
 
Laatst bewerkt:
Eeuhm mensen, de reden dat Rama deze hotfix niet kan installeren, is omdat ze hoogstwaarschijnlijk geen SQL 2005 server heeft draaien ;) .....Gewoon negeren en niet installeren....Je hoeft niet persee ALLE hotfixes te installeren die je tegenkomt...?
 
Eeuhm mensen, de reden dat Rama deze hotfix niet kan installeren, is omdat ze hoogstwaarschijnlijk geen SQL 2005 server heeft draaien ;) .....Gewoon negeren en niet installeren....Je hoeft niet persee ALLE hotfixes te installeren die je tegenkomt...?

Waarom denk je dat een update wordt aangeboden van een niet aanwezig systeemcomponent?
 
1 woord, microsoft....ze zal wel een sub sql programma geinstalleerd hebben ...durf bijna te wedden dat zij sql server 2005 thuis niet heeft draaien :p
 
Ik heb de updates gedaan zoals beschreven,maar als je de volgende dag kijk staat dat vervelende ballontje er weer.
Met weer het zelfde verhaal e.e.a omdat bij mij updates automatisch staat,
 
Dat wordt een mailtje naar Microsoft dus. Ik heb een identiek geval mogen ondervinden. Microsoft is overigens heel erg behulpzaam middels de mail. Na 2 tot 3 adviezen en mijn reactie daar weer op was het probleem opgelost.
 
Ik ga dat zeker doen.
Bedankt voor jullie medewerking

Groetjes Rama
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan