security alert

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky99

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2001
Telkens na opstarten geeft XP rechtsonderin een icoontje met de mededeling dat er geen virusscan is geinstalleerd. echter deze is wel geinstalleerd en werkt ook goed.
wanneer ik de melding afzet in t security centre waarbij ik aangeeft dat xp er niet meer op hoeft te letten krijg ik de melding gewoon weer terug na opstarten van de pc.

heb vaagjes het idee dat het er mee te maken heeft dat ik met mn hijackthis iets te fanatiek ben geweest waardoor xop nu norton niet meer herkent met opstarten.

is hier iets aan te doen...

niet iets waar ik van wakker lig ;-) wel redelijk irritant

Bij bij werd norton ook al niet herkend door windows, dus dit is denk ik normaal.

Hoe schakel je die melding uit? Ik kan me herrineren dat je nogal wat moeite moest doen om via het beveiligingscentrum aan te geven dat je zelf een virusscanner beheert (dan wordt die geel ipv rood dacht ik)

edit: ik zie links in het menu in het beveiligingscentrum "meldingen van het beveilingscentrum instellen". Die moet je hebben.

Of je schakelt gewoon het hele beveiligingscentrum uit via services.msc...

heb vaagjes het idee dat het er mee te maken heeft dat ik met mn hijackthis iets te fanatiek ben geweest waardoor xop nu norton niet meer herkent met opstarten.

:confused: geen commentaar.

Anyway; update je Norton eens volledig. Werkt het nu?
Norton zou zichzelf ook moeten stabiliseren wanneer je teveel uitschakelt.

Je kunt links opgeven bij beveiligingscentrum dat je het boeltje zelf controlleert.

Of, mijn favoriet, je schakelt hem helemaal uit zoals door uffy aangegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan