Security Shield verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
En je videokaart? Een Nvidia, zo schreef je, maar welk type precies?

Tijs.

Ik kan m'n Nvidiaprogramma momenteel niet vinden omdat alles zo krap bij elkaar ligt. Is er een andere manier om dat op te zoeken.

Die driver zoeken wil ik wel voor je doen, maar dan moet je wel even melden welke nvidia videokaart je hebt. Ik vraag daar nu al voor de 3de keer naar, en dat is nu ook de laatste keer.

Evt. gebruik je programma's zoals http://www.speccy.com of http://www.cpuid.com/softwares/pc-wizard.html om te achterhalen welke videokaart je hebt, voor het geval je het niet zelf niet meer weet.

Tijs.

Ik wil mij verontschuldigen omdat alles niet zo snel verloopt en ik dank je voor je geduld. Ik zal die speccy is gebruiken.

Het is ook zo dat slaapstand niet mogelijk is en ik heb ergens gelezen dat het ook kan komen door een te hoge temperatuur van de PC.

Ik heb net eenzelfde Nvidia gedownload vanaf de site zelf en opnieuw opgestart en dan heb ik geprobeerd om Nvidia open te krijgen, maar dan komt er een bericht van: U gebruikt momenteel geen beeldscherm dat aangesloten is op een NVIDIA GPU.
Vreemd hoor ik zie toch wel wat ik lees met m'n beeldscherm en ik heb de stekkers voor de 2de keer al uitgetrokken, maar nog steeds niks.

Ik heb die driver geinstalleerd van 32-bit, maar het heeft niet geholpen. Ik keek even naar Aparatenbeheer en klikte daar op Nvidia en er stond: Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43). Ik probeer naar oplossingen te zoeken maar dat lukt niet, want het kan niet worden geladen en dan sluit die zoekvenster vanzelf.

Installeer DriverSweeper
Deïnstalleer daarna alle Asus/Nvidia videodriver(s) die je nu hebt staan (appwiz.cpl).
Herstart de pc, druk herhaaldelijk F8 totdat je (o.a.) kunt kiezen Vista in Veilige modus te starten. Kies Veilige modus.
Start Driversweeper, en vink aan Nvidia Display (en evt. ook Nvidia PhysX) en klik op Clean.
Herstart hierna de pc en installeer de driver opnieuw.

Succes,

Tijs.

Nou ik druk op downloaden, maar dan moet ik een locatie kiezen, maar ik zie geen locaties om te downloaden.

Ik heb het via Techspot gedownload. Guru3D - Driver Sweeper (Setup) 3.2.0 heb ik nu.

Laatst bewerkt:
Ik zie zojuist (lekker duidelijk aangegeven :() Attention - Guru3D Driver Sweeper has been discontinued as such you will not find any download links here any longer.

De versie die ik gelinkt had is een andere (lagere) dan jij nu hebt gedownload. Geen idee of jouw software hetzelfde doet als de originele Driver Sweeper. Hopelijk is het geen malware. Overigens zie ik wel positieve beoordelingen, dus enig vertrouwen heb ik wel.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Geen malware en ik heb je instructies gevolgd, maar er is nog steeds niks veranerd.

Je bedoelt dat je nu de driver-software van mij hebt geïnstalleerd, nadat je driver sweeper hebt laten opschonen?

En je hebt nu nog/weer het probleem met de weergave?

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan