Security Shield verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bedoelt in Driver Sweeper? Wat werd daar gemeld? Misschien heb je nog driver-resten van Asus ook.....

Tijs.

Maar moet ik ook Intel enzo verwijderen en hoe zit het met chipset?

Start een driver sweeper in 'normale' modus van Windows, en maak een schermafdruk. Zie mijn handtekening hoe die te maken (gebruik Alt-PrtScn om het Driver Sweeper scherm naar het klembord te kopieren). Zet de schermafdruk bij je volgende posting erbij.
En nee, chipset drivers moet je NIET verwijderen...

Tijs.

pvkhf.jpg

Bijlagen

• Driver sweeper tonen.jpg
    Driver sweeper tonen.jpg
    49,8 KB · Weergaven: 16
Vink aan en klik daarna op Clean de volgende items. Daarna de pc herstarten en de driver opnieuw installeren.
AMD - Display
Nvidia - Display
Nvidia - PhysX

Tijs.

Moet ik de drivers weer verwijderen via appwiz en dan cleanen via sweeper of ineens via sweeper?

Liefst eerst deïnstalleren via appwiz.cpl, dan pc herstarten in Veilige modus, dan Driver Sweeper starten en die 3 items (of welke er van die 3 nog staan) aanklikken en op Clean klikken. PC daarna weer 'normaal' herstarten en de driver installeren.

Tijs.

Nou toen ik alle drivers deinstalleerde en in veilige modus wou cleanen kwam er dit bij Nvidia DISPLAY, als ik het wou cleanen:
23tfj1z.jpg

Op dergelijke meldingen van Driver Cleaner gewoon klikken op Doorgaan. Per slot zijn (via appwiz.cpl) al (bijna) alle bestanden verwijderd, he...

Tijs.

Dus ik ben niet zeker dat Nvidia display gecleand is, de andere 2 wel, want ik heb ze appart gecleand. Zal ik de drivers weer installeren?

Ik heb de drivers geinstalleerd, maar ik vraag me af wanneer alles weer in orde is. Moet ik nog stappen uitvoeren als het probleem bij de drivers ligt?

Ok, ik heb dus alles geinstalleerd en opnieuw opgestart, maar er is niks veranderd

Dan weet ik het ook niet. Herinstalleren van Windows is het enige wat mij nog voor ogen staat. Wel eerst je mail, documenten etc. veiligstellen en je zult na herinstallatie van Windows ook je gebruikersprogramma's opnieuw moeten installeren.

Tijs.

Oh en het is ook zo, dat ik een VGA ingang heb op de scherm (aangesloten) en een DVI ingang bij m'n PC (aangesloten), maar ik heb op m'n PC onderaan ook nog een ingang in de vorm van een ovaal. Deze is vrij, maar ik kan m'n VGA kabel niet aansluiten op die laatste ingang, alhoewel er hetzelfde tekentje staat zoals op de kabel.

ik heb geen tips meer. stel maar ergens een aparte vraag over driverwhiz en over dat verhaal van die dvi/vga aansluiting(en).

Tijs.

Wel toch bedankt voor je hulp, ik waardeer het echt.

Ik wil wel nog dit tonen:
35m1fyq.jpg

Bijlagen

• Driver sweeper tonen.jpg
    Driver sweeper tonen.jpg
    49,8 KB · Weergaven: 18
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan