security tool virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

scholten84

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2010
Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen het "security tool virus". Ik heb alle forums al afgezocht om een oplossing te vinden echter is mij dit tot op heden niet gelukt. Ik heb geprobeerd om antivirus tools of anti spyware tools te installeren echter is dit niet mogelijk omdat hij bij het openen niets meer weergeeft. Ook heb ik geen verbinding meer met het internet op de computer dus via die weg programma's installeren werkt ook niet.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit irritante virus van mijn laptop krijg??

alvast bedankt!!

Kijk eens via taakbeheer en dan Processen zoja staat hij er dan moet je de taakbeindigen, maar eerst de Treffende map openen. Na het beindigen moet je de map van de virus verwijderen en dan scannen op virussen dit is bij mij gelukt

Als ik op Ctrl Alt Del druk dan krijg ik een melding te zien van security tool dat "taskmgr.exe" is infected... Ik kan de taakbeheer dus niet in helaas...

Dat zal windows opnieuw installeren worden. Meestal als je gelijk ingrijpt wil het nog lukken

Weet je ook hoe ? Het is een netbook zonder cdrom drive. Windows stond erop en ik kan geen programma's etc openen.

Weet je ook hoe ? Het is een netbook zonder cdrom drive. Windows stond erop en ik kan geen programma's etc openen.

Je hebt toch wel en recovery Partitie zoja als het goed is kun je met ALT+f10 Opstarten ervan weet nie zeker

Het filmpje was erg duidelijk en het heeft geholpen !!
Als het goed id heb ik alles kunnen verwijderen.

Bedankt!!

help mij

ik heb sinds gisteren avond security tool op mijn pc
ik weet niet op welke bestand het verstopt is ik heb windows vista
mijn computer wil niet op window normally starten
en als ik windows normally start komt het tog nog op safety mode ik weet niet waarom
mieschien komt het door safety boot of zo die ik heb geinstelleerd
ik heb alle security tool file verwijdert maar er is nog een met lange nummers en op het laatst (exe,) die kan ik niet vinden
ik hoop niet dat ik een nieuwe computer moet kopen want deze was al zo duur :'(
ik hoop dat jullie me kunnen helpen

alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen het "security tool virus". Ik heb alle forums al afgezocht om een oplossing te vinden echter is mij dit tot op heden niet gelukt. Ik heb geprobeerd om antivirus tools of anti spyware tools te installeren echter is dit niet mogelijk omdat hij bij het openen niets meer weergeeft. Ook heb ik geen verbinding meer met het internet op de computer dus via die weg programma's installeren werkt ook niet.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit irritante virus van mijn laptop krijg??

alvast bedankt!!

http://www.youtube.com/watch?v=qCdmPZbdycA
daar staat in hoe het moet,owja
Task Manager betekten Taakbeheer als je nog vragen hebt reageer maar:P
ik had ook het virus op mn pc en je wordt er egt gek van:P
groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan