Security Tool

Status
Niet open voor verdere reacties.
Altijd irritant dat we op het forum niet kunnen zien wat je doet en wat er gebeurt.
1 ding wil ik alvast meegeven (misschien ging het daarom mis): Het zou kunnen zijn dat je moet rechtsklikken op de rkill.exe en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren".
Zie ook de verdere instructies op deze link, zoals het downloaden als was het iexplore.exe etc. en het op díe manier aanroepen.

En natuurlijk kun je ook een pc-reparateur inschakelen om je probleem te verhelpen. Die kan bijv. gebruik maken van Hiren's Boot CD om via opstarten van de gebrande Hiren's opstart-cd (dus buiten je 'normale' Windows om) de bestanden te verwijderen die de malware bevatten, de registry-instellingen die de malware aanroepen onschadelijk te maken etc.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Als ik op andere forum kijk zijn er mensen die het er zo van af hebben, hoe komt dat ? zijn die dan 10x beter in virussen verwijderen of heb ik een grote virus te pakken van security tool?

Nou ik snap er werkelijk waar niets van, Maarja vraag morgen wel iemand die er vertsand van heeft.

Kan wel janken:S

[...]Kan wel janken:S

Ik snap dat je nu onthand bent, maar janken zou ik pas doen als het ging om een virus dat mijn gebruikersbestanden/e-mail/etc. om zeep had geholpen.
Zover bekend heb je nu alleen met scareware te maken, en dus wordt er niets 'echt' kapot gemaakt.

Succes morgen,

Tijs.

Nee was ook even een utidrukking maar in 1 klap stond het op mijn pc zat gewoon op voetbal sites te kijken en opeens seurity scan word utigevoerd en kon niks geen bestanden meer openen

Ja bedanktQ!

Hallo

Ik heb gevraagd aan zo`n vent en die zijn ga naar pctreath.com naar security verwijderen. moest ik het progamma spy hunter downloaden en alles uitgevoerd wat daar stond. maar als ik daar op klik zegt die gewoon weer dat die geinfecteerd is. nou ja als dat ding er staat dat die geinfecteerd is klik ik weer op dat progamma, hij komt wel tevoorschijn maar dan springt die weer weg.

En wat ook wel beetje raar is als ik gewoon op google.nl zit dan staat er bij de webbrowser het logo wat er op die site staan, dat groene knopje dat heen en weer beweegt.

?????

:shocked::confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
De instructies van bleepingcomputer werken bij een hoop mensen, dus ik ben bang dat 'die vent' er niet veel kaas van gegeten heeft. Natuurlijk had je gewoon kunnen terugverwijzen naar je vraag hier op Helpmij voor de instructies + wat we verder nog aan tips aan je hebben kunnen geven.

Als je in de buurt van Delft woont kun je bij mrmusic terecht voor (betaalde) hulp en woon je in de buurt van Amsterdam/Zaanstreek dan wil ik wel (betaalde) hulp bieden. Voor andere delen van NL zul je zélf iemand moeten vinden om je verder te helpen.

Tijs.

waar woon je labnoord.

Daar ben ik weer

Sorry dat het zo lang duurde:S het is nu klaar m`n collega is ict`er die heeft hem uitelkaar gehaald en nieuwe drivers enzo.

Maar heb nu weer een probleem. als ik op internet zit en scroll dan doet het scherm beetje raar dan komen er lijnen in als ik scroll beetje haperen, hoe kan ik dit oplossen?

Het is niet de bedoeling om vragen te stapelen (oftewel een nieuwe te starten in dezelfde discussiedraad).
Je zult dus dezei vraag op opgelost moeten zetten en een ander vraag starten over dat scroll-probleem.

Zet dus deze vraag op opgelost, en m.b.t. je nieuwe probleem: Maak een nieuwe vraag.

[Alvast een klein voorzetje voor je nieuwe vraag: Het zou kunnen zijn dat die kennis/vriend geen (goede/nieuwe) drivers voor je grafische kaart heeft geïnstalleerd. Probeer die dus eens te updaten.]

Tijs.

Okee bedankt

Nog 1 vraag hoe moet ik grafische kaart updaten?

Normaal gesproken komt dat neer op het volgende:
a. Download de nieuwe driver en pak die alvast uit in een nieuwe map (drivers zijn meestal in .ZIP formaat).
b. Deïnstalleer de oude driver via Configuratiescherm -> Programma's en instellingen (of Configuratiescherm -> Software)
Hierbij is meestal een herstart noodzakelijk, vandaar dat het zinvol is om stap a. vooraf alvast te doen.
c. Draai Install.exe of Setup.exe in de map waar je de driver van a. hebt uitgepakt. Volg de instructies op het scherm.

Graag nu je vraag op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan