Beste helpmijers,
Ik wil graag een formulier maken dmv javascript voor het invullen van items in een kalender.
Nu moeten er voor het invullen van een geboortedag andere dingen ingevult worden als voor een party.
Ik heb 2 radio buttons gemaakt. Het lukt ook om bij activeren van de radio de gewenste tekst te krijgen. Alleen als ik nu een select box wil bedienen verdwijnd hij.
Dus hoe krijg ik een formulier op de plek van de tekst.
Misschien heel simpel, maar javascript is niet helemaal mijn ding en ik zie het niet.
Alsvast bedankt
Ik wil graag een formulier maken dmv javascript voor het invullen van items in een kalender.
Nu moeten er voor het invullen van een geboortedag andere dingen ingevult worden als voor een party.
Ik heb 2 radio buttons gemaakt. Het lukt ook om bij activeren van de radio de gewenste tekst te krijgen. Alleen als ik nu een select box wil bedienen verdwijnd hij.
Dus hoe krijg ik een formulier op de plek van de tekst.
Code:
<script type="text/javascript">
function aan(cid){
document.getElementById(cid).style.display="inline"}
function uit(cid){
document.getElementById(cid).style.display="none"}
</script>
HTML:
Wat wil toevoegen?</br>
<input type="radio" name="wat" value="geboortedag" onblur="uit(1)" onfocus="aan(1)">geboortedag</br>
<input type="radio" name="wat" value="party" onblur="uit(2)" onfocus="aan(2)">party/overig</br>
<div id="1" class="verborgen">
<select name="geboortedag">
<option value="1">1</option>
<option value="2">2</option>
</select>
</div>
<div id="2" class="verborgen">
info bij keuze 2
</div>
Misschien heel simpel, maar javascript is niet helemaal mijn ding en ik zie het niet.
Alsvast bedankt