select identity

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amorlaura

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2002
Als ik mijn nieuw geistalleerde XP opstart krojg ik een schermpje "select identity"
Kan gewoon op cancel klikken maar hoe krijg ik dit schermpje weg ?
Wie weet de oplossing

Bij het opstarten hoef ik nu mijn eigen wachtwoord niet in te vullen maar het schermpje aan het einde van de opstart cyclus blijft terug komen

Nee deze is nu weg, maar aan het einde van de opstartcyclus verschijnt er een klein schermpje met als kop " select identity" en wordt er gevraagd naar je password maar je kan gewoon op cancel drukken en dan gaat ie ook weg.

Zou je van dat schermpje een screenshot kunnen plaatsen? Of is er dit aan de hand?

Groetjes,
Bennie

Dit is wat er aan het einde verschijnt
sorry moet in jpeg ogenblikje

Bijlagen

• image1.jpg
    image1.jpg
    27,6 KB · Weergaven: 32
Dat schermpje wat ik zie lijkt me geen Windowsscherm. Typ eens msconfig in, in start\uitvoeren en klik op het tabblad opstarten. Zie je daar een programma staan dat eventueel verantwoordelijk zou kunnen zijn voor dat schermpje?

Groetjes,
Bennie

Dat ís ook geen windows scherm, maar wat dat is... :confused:
Hmmm... de meeste programma's vragen om een "user" maar dit vraagt om een "identity". Dit kom je vaak bij e-mail gerelateerde programma's tegen. Heb je toevallig zo'n proggje? Incredimail misschien? zo ja, kijk eens of je ergens kunt instellen dat ie niet elke keer naar een identiteit vraagt, of dat ie jouw wachtwoord opslaat (als je dat hebt)

gtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan