Selecteren en Kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFilarski

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2014
Hallo Allemaal,

De computer (Win10 Pro NL 64-bit), van mijn vrouw, daar lukt het al een week niet meer om een gedeelte te selecteren

en dus dan kun je ook niet kopieren

Waar kan dat aan liggen? Hij heeft het niet alleen in Office, ook een bestand selecteren gaat niet

MVG
Jan Filarski

Beste Jan, ik heb het een week geleden of zo al eens aangegeven, maar wordt het niet eens tijd dat jij de computer(s) een keer voorziet van een frisse en verse Windows installatie en vervolgens alleen maar zaken binnen Windows aan gaat passen waarvan je de gevolgen kunt overzien?
Niet verkeerd bedoeld, maar ik heb toch echt de indruk dat jij regelmatig aan het 'stoeien' bent met instellingen e.d. dingen en vervolgens in de problemen komt.
Een berichtje van een paar uur geleden sterkt mij in deze mening : klik

En begrijp mij vooral niet verkeerd : ook ik vind het leuk om in Windows allerlei dingen uit te proberen en te rommelen met van alles en nog wat. Ik heb echter wél een systeembackup die ik gelukkig :D zo terug kan zetten als ik iets gedaan heb waarvan de gevolgen rampzalig zijn.......... :)

Laatst bewerkt:
Hallo gast0225

Dat van die systeembackup is helemaal waar, ga ik ook maken.

En wat een frisse Windows betreft, is Win10 Pro NL 64-bit niet fris genoeg?

Maar al met al kan mijn vrouw nogsteeds niet selecteren en kopieren.

MVG
Jan Filarski:rolleyes::rolleyes:

Probeer eens een nieuwe muis.

Ook even een andere usbpoort gebruiken.

Het punt is dat het een draadlozemuis is, maar ik zal het met een muis met een draadje proberen. U hoort de uitslag
Mvg
Jan Filarski

Ik heb een muis met een draadje geprobeerd, en ook een "andere USB" poort, maar dit heeft niets uitgemaakt.

Kun je voor de rest wel alles, aanklikken en rechtermuis en zo ?

Hallo Jedi
Nee het lukt niet om een woord of zin te selecteren ( blauw te maken)
En als het niet lukt om te selecteren kun je dat woord of zin dus niet kopieren ( ook dus niet met Ctrl-C)
Wat staat me nu te doen?
Mvg
Jan Filarski

Snelste en simpelste oplossing? Systeemherstel uitvoeren naar een datum van vóór het probleem zich voordeed.

Hallo gast0225,
Ja, ik denk dat, dit de eenvoudigste manier is. Dan moet ik eerst vragen of ze ( mijn vrouw) zich herinneren kan wanneer dat was. Anders moet ik het maar steeks proefs gewijs doen.
In iedergeval bedankt, voor jullie ondersteuning.
Mvg
Jan Filarski

Ik bedoelde, kan ze wel een icoontje klikken en openen, kan ze windows afsluiten enz.

Hallo Jedi,
Ja, ze kan wel door op een icoontje te klikken een programma openen. Dus er is nog "leven" zal ik maar zeggen.
Mvg
Jan Filarski

Hoi,
De computer (Win10 Pro NL 64-bit), van mijn vrouw
Is het een desk- of laptop?
Is het een nieuwe of een oudere pc waarnaar Win 10 is ge-upgrade ?
We begrijpen dat het eerder wél werkte? Wat is er nadien veranderd? Updates? Instellingen veranderd?
Zonder de juiste info over de pc van je vrouw is het een raadspelletje.
Succes verder met je vraag.

Hallo Mik Zjegger

Om precies te zijn is het een MSI AE221 MTOUCH LCD PC geleverd 5 Jan. 2013, waar nu Win10 PRO 64-bit NL opstaat.
Kort (een week) na het installeren van Win10 begin dit probleem met dat selecteren, dat is nu ongeveer 2 maanden geleden.
Ik hoop dat jullie aan deze gegevens genoeg hebben om een fout te destileren
MVG
Jan Filarski

Laatst bewerkt door een moderator:
Snelste en simpelste oplossing? Systeemherstel uitvoeren naar een datum van vóór het probleem zich voordeed.

Dat is de reden dat ik aan het testen was met m'n USB-stick, inmiddels is het probleem met m'n USB stickie opgelost. Dankzij Lange Pier
Hij atendeerde mij op het programmaatje Rufus v2.6 en het gebruik hiervan
MVG
Jan Filarski

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan