selectie in pop-up voor printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dralex

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2011
Is het mogelijk dat als je een rapport gaat printen van een geselecteerde record dat er eerst een pop-up komt waar je een extra filter kan toevoegen aan de rapport?

ik heb een db voor het opstellen van scripts een script heeft verschillende records wat geprint gaat worden. Ik wil dat als ik op print druk een pop-up komt met de vraag of autotest (is een veld met ja/nee waarde) ook mee geprint moet worden.

Dan zul je eerst een Inputbox moeten maken bij de knop die je nu gebruikt waarmee je het filter instelt of niet. Die vraag moet je dan met een IF...THEN...END IF afvangen.

Nee, maar ik zal eens kijken of ik er een variant voor kan bedenken.

dat zou me heel erg op weg helpen.

het gaat om 2 velden handmatig testen ja/nee en autotest ja/nee

Je zult nog wel even geduld moeten hebben, want ik ben weer eens alles aan het installeren....

moet ook gebeuren.
ik moet dat dit weekend ook doen met mijn pc thuis:(

Zit het betreffende rapport in het voorbeeld uit de andere draad? Zo ja: welk rapport, en welk formulier?

ja dat zijn

Formulier: f_zoeken en rapport: r_Testscript_Zoeken
Formulier: f_draaiboek en rapport r_Testscript

Eigenlijk snap ik de vraag niet helemaal, want je hebt al een keuzelijst <AutoTest> op je zoekformulier, en voor zover ik kan zien filtert die prima... Waarom een extra check?

wat ik herrinner (heb het hier niet bij de hand) wordt de print niet gefilterd op auto test ja/nee

Dat wordt-ie dus wel in de twee varianten die ik heb van vorige posts. Maar het kan natuurlijk zijn dat die anders filteren.

volgens mij wordt het niet gefilterd op Formulier: f_draaiboek met rapport r_Testscript

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan