Hallo,
Ik loop momenteel tegen een probleem aan, namelijk het volgende :
Ik gebruik 2 documenten waarvan ik van een bepaald document de a kolom wil inlezen, hier gebruik ik de volgende code voor:
Deze code kopieert de range A2 tot en met a300, dit werkt goed, alleen ben ik op zoek naar de methode om het einde niet voor te definieren maar te laten inlezen tot de 1e waarde die de code tegenkomt vanaf cel A65336. Daarvoor heb ik de volgende code gevonden
Ook deze code werkt goed, echter alleen binnen het zelfde document. Als ik de code vertaal naar hetgene wat ik wil hebben wordt er slechts 1 waarde op cel a2 getoont, terwijl het bronbestand in de A kolom meer dan 200 waarde bevat.
De code die ik momenteel heb en niet goed functioneert is de volgende:
Hoe kan het zo zijn dat ik slechts enkele waarde krijg terwijl ik een output van meer dan 200 regels verwacht ???
Waar bega ik een misstap ?
Matthijs
Ik loop momenteel tegen een probleem aan, namelijk het volgende :
Ik gebruik 2 documenten waarvan ik van een bepaald document de a kolom wil inlezen, hier gebruik ik de volgende code voor:
Code:
wb.ActiveSheet.Range("A2:A300").Copy
ThisWorkbook.ActiveSheet.Range("A2").PasteSpecial Paste:=xlValues
Code:
Range("A2:A" & [A65536].End(xlUp).Row).Copy Destination:=Range("D10:D" & [A65536].End(xlUp).Row)
De code die ik momenteel heb en niet goed functioneert is de volgende:
Code:
wb.ActiveSheet.Range("A2:A" & [A65536].End(xlUp).Row).Copy
ThisWorkbook.ActiveSheet.Range("A2").PasteSpecial Paste:=xlValues
Hoe kan het zo zijn dat ik slechts enkele waarde krijg terwijl ik een output van meer dan 200 regels verwacht ???
Waar bega ik een misstap ?
Matthijs