Ik heb in excel een kleine tabel gemaakt waarbij een berekening gemaakt wordt door waarden in een aantal cellen in te vullen. Deze tabel wordt door meerdere mensen gebruikt als een simpel berekeningsprogramma. Ik heb de tabel uit excel omgezet naar html zodat alleen de tabel zichtbaar is en niet de hele werkmap. Dit heb ik gedaan met excel 2000, inmiddels heb ik de 2003 versie. Als ik nu de html open dan geeft hij ipv mijn tabel een vak aan met een rood kruisje in de linker boven hoek. Heeft iemand een idee hoe ik mijn tabel gewoon weer kan geven?
Ik heb al geprobeerd met excel 2003 een zelfde tabel te maken, maar dat werkt ook niet goed. Ik heb in de tabel 4 cellen waar waarden ingevoerd moeten worden en de rest van de cellen heb ik geblokkeerd. Op het moment dat ik in 2003 alles blokkeer behalve die 4 cellen dan kan ik geen selectie maken voor het opslaan als webpagina, dan slaat hij de gehele werkmap op. Ik wil alleen de tabel in mijn internet explorer zien.
Ik heb al geprobeerd met excel 2003 een zelfde tabel te maken, maar dat werkt ook niet goed. Ik heb in de tabel 4 cellen waar waarden ingevoerd moeten worden en de rest van de cellen heb ik geblokkeerd. Op het moment dat ik in 2003 alles blokkeer behalve die 4 cellen dan kan ik geen selectie maken voor het opslaan als webpagina, dan slaat hij de gehele werkmap op. Ik wil alleen de tabel in mijn internet explorer zien.