• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Selectie uit keuzelijst wegschrijven naar pdf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kim2011

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2011
Hoi allemaal,

Ik zit al even te stoeien met het volgende probleem. Ik heb namelijk in de bijlage een bestand waarin ik verschillende maanden heb. Ik wil de selectie (maand) uit de keuzelijst laten wegschrijven naar een PDF. De code voor het wegschrijven heb ik, alleen dan voor het totale bestand. Ik wil dus dat als de maand september is geselecteerd in de keuzelijst, enkel de maand september wordt geselecteerd en wordt weggeschreven (samen met de eerste kolom). Hoe kan ik dat verschil aangeven?

Bekijk bijlage Permaand.xlsm

Super bedankt voor de hulp alvast! :thumb:
Dankjewel!!

Checkbox in plaats van keuzelijst

Ik bedenk me nu ineens dat het misschien handiger is om met Checkboxen te werken, of niet?

Hierbij een nieuw bestand.

Bekijk bijlage Permaand.xlsm

Laatst bewerkt:
Ok, ik ben weer een stap verder. Ik heb nu dat ik met behulp van een macro het afdrukbereik kan bepalen en de selectie wordt opgeslagen als PDF. Alleen komen de verschillende geselecteerde delen niet direct naast elkaar (in het pdf-bestand, maar op verschillende pagina's) als ik bijvoorbeeld de maand november selecteer. Weet iemand hoe ik dit direct achter elkaar kan laten plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan