Selectielijst maken voor adresetiketten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ACollijn

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Berichten
28
Hallo allemaal,

Ik heb al eerder hier wat vragen gesteld en ben met de antwoorden heel erg geholpen dus vandaar dat ik mij weer tot dit forum wend. Ik ben bezig met een database in Access die inmiddels is gevuld met personeelsgegevens. Om adresetiketten uit te printen heb ik wel al een aantal verschillende rapporten gemaakt en dat werkt goed, alleen worden dan of één van de medewerkers' gegevens uitgeprint, of van alle medewerkers. Mij is gevraagd om een mogelijkheid te creeeren waarmee men bijvoorbeeld de gewenste adrssen kan aanvinken en dat deze dan netjes op etiketten geprint kunnen worden.

Ik heb geprobeerd om een formulier te maken waarbij alle namen tevoorschijn komen maar dat is niet gelukt. Ik krijg steeds maar 1 record te zien. Heeft iemand een oplossing voor mij? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Annemarie
 
Maak van het form een "Continuous form" of "doorlopend form". Dan zie je ze allemaal. Als je dan een keuzevak of checkbox toevoegd, dan kan je ze stuk voor stuk selecteren.
 
Het is misschien een stomme vraag, maar hoe maak ik mijn formulier doorlopend? Ik heb het niet kunnen vinden bij de eigenschappen...

Annemarie
 
De standaardweergave was juist wat ik niet kon vinden. Als ik weet waar ik ongeveer moet kijken kan ik het waarschijnlijk wel vinden.
 
Kijk bij opmaak, tweede item. Of Alle: zesde item.

Als je de database en alle specifiekaties opstuurt dan zal ik het voor je afmaken.

Dit was een grapje.:rolleyes:
 
De database zit bijgevoegd! Ik hoor het wel als het af is...


Hahaha nee hoor grapje. :D

Ik zat gewoon verkeerd te kijken. Ik zat niet in de eigenschappen van het formulier maar van een van de velden, vandaar dat ik het niet kon vinden. Heel erg bedankt, het is gelukt!!

Groeten Annemarie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan