Hallo allemaal,
Ik heb al eerder hier wat vragen gesteld en ben met de antwoorden heel erg geholpen dus vandaar dat ik mij weer tot dit forum wend. Ik ben bezig met een database in Access die inmiddels is gevuld met personeelsgegevens. Om adresetiketten uit te printen heb ik wel al een aantal verschillende rapporten gemaakt en dat werkt goed, alleen worden dan of één van de medewerkers' gegevens uitgeprint, of van alle medewerkers. Mij is gevraagd om een mogelijkheid te creeeren waarmee men bijvoorbeeld de gewenste adrssen kan aanvinken en dat deze dan netjes op etiketten geprint kunnen worden.
Ik heb geprobeerd om een formulier te maken waarbij alle namen tevoorschijn komen maar dat is niet gelukt. Ik krijg steeds maar 1 record te zien. Heeft iemand een oplossing voor mij? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Annemarie
Ik heb al eerder hier wat vragen gesteld en ben met de antwoorden heel erg geholpen dus vandaar dat ik mij weer tot dit forum wend. Ik ben bezig met een database in Access die inmiddels is gevuld met personeelsgegevens. Om adresetiketten uit te printen heb ik wel al een aantal verschillende rapporten gemaakt en dat werkt goed, alleen worden dan of één van de medewerkers' gegevens uitgeprint, of van alle medewerkers. Mij is gevraagd om een mogelijkheid te creeeren waarmee men bijvoorbeeld de gewenste adrssen kan aanvinken en dat deze dan netjes op etiketten geprint kunnen worden.
Ik heb geprobeerd om een formulier te maken waarbij alle namen tevoorschijn komen maar dat is niet gelukt. Ik krijg steeds maar 1 record te zien. Heeft iemand een oplossing voor mij? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Annemarie