Ok aangezien mijn laptop niet op internet kan ga ik het even op een andere pc overtypen. Ik heb in de tabel leerlingen de volgende gegevens
inschrijfgeld (standaard éénmalig 30 euro)
Datum_betaald (wanneer het inschrijfgeld betaald is zodat er maar 1x 30 euro bij de omzet berekend wordt en niet elke maand)
Clubgeld (elke maand 2,50)
Maandtarief (standaard tarief wat de leerling elke maand moet betalen, afhankelijk van het aantal minuten les)
Korting
De totale omzet is dus (clubgeld + de ontvangen inschrijfgelden van die maand + maandtarief) - eventuele korting. Hoe krijg ik dit in mijn query verwerkt?
Ik heb nu:
SELECT Leerlingen.Achternaam, Leerlingen.Voornaam, Leerlingen.Datum_betaald, Leerlingen.Inschrijfgeld, Leerlingen.Clubgeld, Leerlingen.Maandtarief, Leerlingen.Korting, Sum (([leerlingen]![Inschrijfgeld]+[Leerlingen]![Clubgeld]+[Leerlingen]![maandtarief])-[Leerlingen]![Korting])
FROM Leerlingen
WHERE Between DateAdd(''m'';-1;DateSerial(Year(Date());1)) And Dateserial(Year(Date());Month(Date())'1)
Ik krijg de foutmelding: Syntaxisfout (operator ontbreekt) in query-expressie Between DateAdd(''m'';-1;DateSerial(Year(Date());1)) And DateSerial(Year(Date())Month(Date());1)
In mijn accesboek (jaja een groentje met een boek van 1000 pagina's en er dan nog niet uitkomen

) staat dat de operator met BETWEEN altijd AND moet zijn, maar dat is zo. Waar ligt de fout? Is het stuk Select wel ok? Of ben ik hier al de mist in gegaan?
Ik ben jullie erg dankbaar voor al jullie antwoorden tot nu toe. Fijn dat er mensen zijn die je willen helpen zodat ik mijn vrijwilligerswerk tot een goed eind kan breien.