Selectievakjes drukken niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimpampoentje

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2009
Ik heb een forumulier gemaakt in word en daarbij maakte ik gebruik van selectievakjes.
Nu heb ik dit document proberen af te drukken, maar de selectievakjes staan hier nooit op.
En ik weet niet wat ik hierbij mis doe.

Kan iemand mij helpen? Je kan het document in de bijlage vinden.

Bijlagen

Als ik het document open en naar afdrukvoorbeeld kijk zie ik ook de selectievakjes staan. Weet niet of dit bij jou ook zo is. Misschien kan je als via de officeknop linksboven naar "opties voor word" en dan tabblad "weergave" gaat onder het kopje "afdrukopties" iets instellen. Ik heb daar "tekeningen afdrukken die in word zijn gemaakt" aangevinkt staan.
Wie weet helpt het !

Als ik het document open en naar afdrukvoorbeeld kijk zie ik ook de selectievakjes staan. Weet niet of dit bij jou ook zo is. Misschien kan je als via de officeknop linksboven naar "opties voor word" en dan tabblad "weergave" gaat onder het kopje "afdrukopties" iets instellen. Ik heb daar "tekeningen afdrukken die in word zijn gemaakt" aangevinkt staan.
Wie weet helpt het !

Ja deze staan bij mij ook op het afdrukvoorbeeld. Tek. afdrukken in word gemaakt worden staat ook aangevinkt, toch bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan