• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Selectievakjes vastpinnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DWieldraaijer

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2017
Hallo,

Ik heb in Excel een bestand met klantnummers en in de kolommen erachter selectievakjes.
Maar wanneer ik een nieuwe regel invoeg verspringen die geselecteerde selectievakjes naar mijn idee waardoor het uiteindelijk niet meer klopt bij de bijbehorende klantnummers. Hoe zou ik die kunnen vastpinnen aan dezelfde regel in dat klantnummer?

Met vriendelijke groet,

Dennis Wieldraaijer

Misschien ben ik heel blond, maar hoe heb je dat nu gedaan dan want als ik twee keer op een cel druk dan komt dat streepje er weer in waarmee ik tekst kan toevoegen in de cel...

Dubbelklikken ( <> als ik twee keer op een cel druk) vergt een bepaalde snelheid bij het bedienen van de muis.

Ja ik had gezien dat het webdings was inderdaad maar hoe krijg je het bij het dubbelklikken dan want als ik (met de juiste snelheid) dubbelklik dan verschijnt dus niet dat vinkje...

Er verschijnt alleen maar een vinkje bij dubbelklikken in kolom B als er iets staat in kolom A.
Het is ook handig als macro's ingeschakeld zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan