Hallo Vba'ers
Ik heb in een Excel een VBA code staan waabij door selectie in een lijst de gehele regel wordt gekopieert naar een ander blad. Ik heb overigens deze code niet zelf geschreven dus begrijp deze deels.
Nu wil ik graag zo'n zelfde soort mogelijkheid erbij bij een zelfde soort lijst in hetzelfde blad, alleen dan wil ik een aantal kolommen benoemen die gekopieert moeten worden naar een ander blad.
Kan iemand mij opweg helpen?
Alvast bedankt,
Wellicht interresant, de vba code;
Ik heb in een Excel een VBA code staan waabij door selectie in een lijst de gehele regel wordt gekopieert naar een ander blad. Ik heb overigens deze code niet zelf geschreven dus begrijp deze deels.
Nu wil ik graag zo'n zelfde soort mogelijkheid erbij bij een zelfde soort lijst in hetzelfde blad, alleen dan wil ik een aantal kolommen benoemen die gekopieert moeten worden naar een ander blad.
Kan iemand mij opweg helpen?
Alvast bedankt,
Wellicht interresant, de vba code;
Code:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
Dim lRij As Long
On Error Resume Next
lRij = Worksheets(Range("Q" & Target.Row).Value).Range("p65536").End(xlUp).Row
If lRij < 10 Then lRij = 10
If Chr(64 + Target.Column) = "R" Then
If Worksheets(Range("R" & Target.Row).Value).Range("R" & lRij).Value <> "" Then lRij = lRij + 1
If Chr(64 + Target.Column) = "R" Then
For ikol = 2 To 20
Worksheets(Range("Q" & Target.Row).Value).Cells(lRij, ikol).Value = Worksheets("Nieuwe Update's").Cells(Target.Row, ikol).Value
Next
End If
If Target.Value = "-- Afgehandeld --" Then
Target.EntireRow.Hidden = True
End If
If Target.Value = "" Then
Target.EntireRow.Hidden = False
End If
If Target.Value = "- Ja -" Then Worksheets("Ja").Activate
End If
End Sub