Semi-Game PC - budget 800-900 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, dan zal dat wel snor zitten. Ik heb in ieder geval even de selectie bij alternate gemaakt, ik ga nog even kijken of het evt. nog goedkoper kan bij een andere met goede reviews.

zou ik zeker doen ;) ook even langs de lokale pc boer voor eventueele 20% kortings acties ;) er zijn vaak wel kortingen ;) soms komen ze ook echt onder webshoppen :O

Wow, heb even de processoren en videokaarten vergeleken, beide staan een stukje hoger in de benchmarks (ook al is de processor een triple-core, maar dat zal ook bij games nog wel even weinig uitmaken denk ik?)

Uiteindelijk zal de prijs elkaar trouwens niet veel ontlopen (ik wil graag Vista Ultimate (+50 euro t.o.v. Home) en hier zit geen monitor bij (a ca. 150 euro))

Bedankt voor het opengooien van alle opties ^^, ik zag gisteren dat het mobo wat ik had gekozen max 4 gig geheugen had dus dat wou ik eigenlijk nog even heroverwegen, maar nu moet ik misschien toch maar weer een AMD nemen (tot nu toe overigens alleen maar AMD gehad, maar is Intel niet beter voor games?)

Ik ga overigens nog op vakantie en verbouwen, dus ik kan nog even wikken en wegen :p

Wow, heb even de processoren en videokaarten vergeleken, beide staan een stukje hoger in de benchmarks (ook al is de processor een triple-core, maar dat zal ook bij games nog wel even weinig uitmaken denk ik?)

Uiteindelijk zal de prijs elkaar trouwens niet veel ontlopen (ik wil graag Vista Ultimate (+50 euro t.o.v. Home) en hier zit geen monitor bij (a ca. 150 euro))

Bedankt voor het opengooien van alle opties ^^, ik zag gisteren dat het mobo wat ik had gekozen max 4 gig geheugen had dus dat wou ik eigenlijk nog even heroverwegen, maar nu moet ik misschien toch maar weer een AMD nemen (tot nu toe overigens alleen maar AMD gehad, maar is Intel niet beter voor games?)

Ik ga overigens nog op vakantie en verbouwen, dus ik kan nog even wikken en wegen :p

intel of amd voor games :P ik voel een lange discussie :P

zelf heb ik een paar intels en paar AMD's gehad (ben nu 16 :P) maar of het nu intel of AMD was het zat altijd wel goed qua gamen :love:

nu heb ik een intel quad core, een amd dual core(laptop) een pentium 2 win 98 intel en een pentium 3 intel... ze bevallen allemaal geweldig :D

een vergelijking kan ik niet maken :P dual quad.... snapje? xD

intel is meer voor multitasking en amd voor games als je het mij vraagt

Hehe, dan denk ik dat ik met een paar aanpassingen voor die AMD pc ga, waarschijnlijk toch met de kast die daar gekozen was voor wat koelte :-)

De monitor is duurder, dus daarom had ik die er even buiten gelaten.

Maar waarom wil je Vista Ultimate?

Ik dacht dat je vrij veel miste tussen Home en Ultimate (in ieder geval tussen de Windows 7 versies)? Of valt dat wel mee?

Oh uhm, zolang Windows XP Mode de compatibiliteitsmodus niet vervangt niets. Ik dacht dat Aero alleen Ultimate was :$

AM2+ is een tussenversie tussen AM2 en AM3 he? Dan kan ik dan over een paar jaar (stel dat AM3 dan nog verkocht wordt) er gewoon een andere AM3 processor op plaatsen (de Phenom II X3 720 is ook een AM3 processor) toch?

En ik neem aan dat je op de boxed versies van AMD ook geen koelpasta meer hoeft te smeren?

Zojuist de volgende configuratie besteld:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[115174]=1&product[97828]=1&product[35626]=1&product[47984]=1&product[198682]=1&product[210564]=1&product[63315]=1&product[219782]=1&product[218695]=1&product[221446]=1&product[35577]=1&product[71511]=1&product[220989]=1
(muis hebben we hier thuis nog liggen), heb de XFX Radeon 4870 XXX verwisselt met een ASUS versie, die is niet overgeclocked maar de XXX was niet op voorraad (en ik heb geen zin om weken te wachten erop ^^)

Iedereen heel erg bedankt voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan